ارتقا تمدید خرید فروش واگذاری افزایش پایه‌های رتبه


با حصول اطمینان با عقد قرارداد (100 % تضمینی)
شرکت پونل، آبادی - 09122239825
سعیدی - 09122596137

رتبه بندی پیمانکاری چیست؟

رتبه بندی یک نوع معیار صلاحیت گذاری بر اساس استانداردهای تعریف شده است. به عبارتی دیگر، رتبه بندی شرکت های پیمانکاری، بررسی میزان توانایی شرکت (بر اساس نفرات و سوابق آن ها، تجربه‌ی کاری و توان مالی) است

ثبت علائم تجاری - برند

برند ترکیبی از نام، سمبل، نشانه، طرح، شعار یا علامت است که موجب شناسایی محصول و تمایز آن از سایر محصولات می شود.طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، مارک، برند (brand ) یا نمانام ، یک نام ، عبارت ،طرح ،ویژگی ،نماد یا هر ویژگی دیگری است

ثبت شرکت ها

شرکت به عنوان یک الزام قانونی می بایست به ثبت برسد. چرا که هر شرکت تجارتی زمانی معتبر است و از نظر قانونی رسمیت دارد که به ثبت رسیده باشد. در واقع، ثبت شرکت وسیله ای است که بدین طریق دولت مقررات شرکت های تجارتی را کنترل می نماید...

اخذ جواز تاسیس

مجوز جواز تاسیس، موافقت اولیه ای است که به متقاضی انجام امور مونتاژ، تولید، طراحی آسانسور، فنی مهندسی و ... اجازه داده می شود تا نسبت به انجام فعالیت مذکور در محدوده ای که خود سازمان در نظر گرفته است فعالیت نماید.

ثبت تغییرات شرکت

شرکت ها بعد از ثبت، ممکن است نیازمند تغییراتی در رابطه با اساسنامه یا موارد خاص دیگر باشند. منظور از این تغییرات، به طور کل تمام تغییرات و تصمیمات شرکت می باشد که در طی مواردی نظیر مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی فوق العاده یا جلسات هیئت مدیره صورت می‌گیرد.

ارتقا و افزایش رتبه

شرکت هایی که قصد افزایش، ارتقاء و تمدید رتبه هایشان را دارند می توانند با ارائه کلیه مدارک، به این شرکت، با تعیین و تایید وضعیت موجود نسبت به این مهم اقدام کنند. بدیهیست که این مهم منوط به عقد قرارداد فی ما بین خواهد بود.

در باره ما


ثبت شرکت، خرید، فروش، ارتقاء، اخذ، تمدید، واگذاری و افزایش پایه‌های رتبه پیمانکاری - ساجات
در اسرع وقت و با حصول اطمینان، با عقد قرارداد (100 % تضمینی)
شرکت پونل، آبادی - 09122239825
سعیدی - 09122596137

ثبت شرکت، خرید، فروش، ارتقاء، اخذ، تمدید، واگذاری و افزایش پایه‌های رتبه پیمانکاری را از ما بخواهید تا در اسرع وقت و با حصول اطمینان از عقد قرارداد (100 % تضمینی) زیر نظر وکلای کار آزموده، خاطری آسوده داشته باشید.
شرکت پونل، آبادی - 09122239825

ثبت شرکت، خرید، فروش، ارتقاء، اخذ، تمدید

واگذاری و افزایش پایه‌های رتبه پیمانکاری، ساجات


شرکت پونل، با کادری مجرب و سابقه‌ی طولانی

در این مسیر آماده‌ی خدمت‌گزاری به سبک نوین

برای پیمانکاران عزیز می‌باشد.


شرکت پونل، آبادی - 09122239825

سعیدی - 09122596137

رتبه‌ها همگی ساجاتی - ساجاری بوده و منطبق با آخرین آئین نامه می‌باشد و اسم شرکت‌ها روی سایت می‌باشد . زمان اعتبار وکالت‌های مهندسین دو سال کامل و به روز می‌باشد . در صورت توافق مالی مهندسین بصورت چهارساله هم قابل تفویض می‌باشد.
خرید و فروش و ارتقاء رتبه پیمانکاری را از ما بخواهید تا در اسرع وقت و با حصول اطمینان از عقد قرارداد (100 % تضمینی) زیر نظر وکلای کار آزموده خاطری آسوده داشته باشید.

تعریف رتبه بندی و صلاحیت به طور کلی در واقع یک نوع مقیاس برای تعیین کیفیت وکمیت پیمانکاران برتر در ارائه خدمات و شرکت در مناقصات دولتی و خصوصی و پروژه ها می باشد.
رتبه های پیمانکاری با کمترین پایه از 5 آغاز و به پایه 1 ارتقا می یابد که برای اخذ پایه 5 به 375 امتیاز نیاز دارد که این امتیاز با مدرک و سابقه مهندسین زمینه و مرتبط به دست می آید یعنی برای اخذ رتبه پایه 5 نیاز به 1 مهندس با مدرک تحصیلی زمینه با 7 سال سابقه و یا دو نفر مهندس با هرکدام 3 سال سابقه مرتبط مورد نیاز می باشد. با ارتقاء پایه های درخواستی هرکدام از رشته های درخواستی فوق، این امتیاز افزایش می یابد برای پایه 4 امتیاز 750 و برای پایه 3 امتیاز 1200 و برای پایه 2 امتیاز 1800 و در نهایت برای پایه 1امتیاز 3000 مد نظر می باشد وهمچنین اظهارنامه مالیاتی و کارکرد شرکت بر اساس تخصص درخواستی در کدام رشته و پایه نیز برای ارتقا رتبه ها مطرح است که نحوه ی محاسبه این امتیازات و کارکرد ها در صورت تمایل شما توسط کارشناسان این مجموعه انجام می پذیرد . و این مجموعه در زمینه های تخصصی خود مخصوصا رتبه بندی و ثبت و تغییرات بسیار تخصصی عمل نموده و شما را با حد اقل زمان و هزینه ممکن به هدفتان میرساند.

رتبه مشاور مدرکی است که براساس مقررات آئین نامه به منظور اعلام صلاحیت مشاور از سوی سازمان برای ارائه خدمات مشاور صادر می شود.
سازمان، مشاوران را ، در پایه های "سه "، "دو" و "یک " در هر تخصص و همچنین پایه نهایی درگروههای تخصصی، تعیین صلاحیت مینماید.
هر مشاور میتواند با معرفی افآبادی واجد شرایط بر اساس ضوابط در تمامی تخصص ها و گروههای تخصصی و یا تکرار در تخصص احراز صلاحیت نماید.

مطالب مربوط

305. استعلام برند

برای ثبت نام برند وعلائم تجاری، حتما باید استعلام برند قبل از ثبت را انجام داد. استعلام برند قبل از ثبت با توجه به تنوع برندهای ثبتی در ایران و خارج از ایران، دارای اهمیت بسیاری برای میزان درصد تایید برند از سوی مراجع می‌باشد.

جهت استعلام برند قبل از ثبت می‌توان از اطلاعاتی که در سامانه اداره مالکیت صنعتی، بایگانی شده استفاده کرد یا به روزنامه رسمی کشور مراجعه کرد. استعلام برند قبل از ثبت دارای مزایایی می‌باشد. با استعلام برند قبل از ثبت، می‌توان اسامی و برند‌هایی که قبلا در مورد کالا و خدمات مورد تقاضا به ثبت رسیده است اطلاع پیدا کرد و از ارسال همان نام به سامانه جلوگیری کرد.

این کار باعث صرفه جویی در زمان و هزینه جهت ثبت برند می‌گردد. در ضمن با استعلام برند قبل از ثبت می‌توان از تمامی برند‌های ثبت شده در ۴۵ طبقه کاری مطلع شد.

در برخی مواقع ممکن است یک برند را مختص کالا و یا خدماتی خاص بدانیم و بخواهیم از همان نام در کالا یا خدماتی دیگر استفاده کنیم. بنابراین با استعلام برند قبل از ثبت، از ثبت آن برند در طبقات دیگر نیز مطلع می‌شویم و نیازی نمی‌باشد که برای آن اظهارنامه‌ای دیگر تنظیم کنیم.

از روش‌های استعلام برند قبل از ثبت، روزنامه رسمی می باشد. برای این کار باید از سایت روزنامه رسمی کشور اقدام کنیم. آدرس اینترنتی روزنامه رسمی www.rrk.ir می باشد. به این روش که در قسمت آگهی‌های قانونی، با انتخاب علامت تجاری به عنوان نوع آگهی، اسامی مورد نظر را وارد می‌کنید و از میان روزنامه‌های جستجو شده به بررسی و امکان سنجی استعلام برند قبل از ثبت می‌پردازید.

بررسی اسامی گوناگون و استعلام برند قبل از ثبت روشی است که متقاضیان و شرکت‌های بزرگ برای انتخاب برند محصولات و یا خدمات خود استفاده می‌کنند تا در زمان ارائه و معرفی محصول یا خدمات خود با مشکل مواجه نشوند.

تجربیات شرکت‌های بزرگ در زمینه استعلام برند قبل از ثبت گویای همین امر در ثبت نام و علائم تجاری یا برند می‌باشد. دراستعلام ثبت برند همکاران ما با توجه به لیست کالاها و طبقات اعلامی و همچنین مجوز ارائه شده، طبقات مورد نظر ثبت برند را از نظر سوابق ثبتی بررسی می‌کنند.

بررسی اسامی گوناگون و استعلام برند قبل از ثبت فرایندی است که متقاضیان و شرکت‌های معظم برای انتخاب برند محصولات و یا خدمات خود استفاده می‌کنند تا در زمان ارائه و معرفی محصول یا خدمات خود به اداره مالکیت صنعتی با مشکل مواجه نشوند و هزینه و زمان کمتری صرف گردد.

تجربیات شرکت‌های بزرگ در زمینه استعلام برند قبل از ثبت گویای همین امر در ثبت نام و علائم تجاری یا برند می‌باشد. در استعلام ثبت برند همکاران ما با توجه به لیست کالاها و طبقات اعلامی و همچنین مجوز ارائه شده، طبقات مورد نظر ثبت برند را از نظر سوابق ثبتی برای شما مورد بررسی قرار می‌دهند و می‌توانند اطمینان شما را مبنی برتایید اولیه برند افزایش دهند.

استعلام برند یکی از ضروریترین اقدام‌ها قبل از ثبت برند است چرا که در صورت تشابه و وجود برندهای ثبت شده در قبل، برند مورد نظر متقاضی از سوی مراجع رد میشود. در اینصورت استعلام را باید قبل از ثبت باید قبل از ثبت برند انجام داد تا از احتمال عدم تایید برند از سوی مراجع مربوطه کاسته شود.

 

مزایایی استعلام برند:

  •              عدم ارسال نام تکراری با آگاهی از اسامی و برند‌هایی که قبلا در مورد کالا و خدمات مورد تقاضا به ثبت رسیده اند.

  •              صرفه جویی در زمان و هزینه جهت ثبت برند

  •              تمامی برند‌های ثبت شده در ۴۵ طبقه کاری

  •             اختصاص برند به طبقه کاری مختلف با آگاهی از آنها در یک مرحله ثبت برند