ارتقا تمدید خرید فروش واگذاری افزایش پایه‌های رتبه


با حصول اطمینان با عقد قرارداد (100 % تضمینی)
شرکت پونل، آبادی - 09122239825
سعیدی - 09122596137

رتبه بندی پیمانکاری چیست؟

رتبه بندی یک نوع معیار صلاحیت گذاری بر اساس استانداردهای تعریف شده است. به عبارتی دیگر، رتبه بندی شرکت های پیمانکاری، بررسی میزان توانایی شرکت (بر اساس نفرات و سوابق آن ها، تجربه‌ی کاری و توان مالی) است

ثبت علائم تجاری - برند

برند ترکیبی از نام، سمبل، نشانه، طرح، شعار یا علامت است که موجب شناسایی محصول و تمایز آن از سایر محصولات می شود.طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، مارک، برند (brand ) یا نمانام ، یک نام ، عبارت ،طرح ،ویژگی ،نماد یا هر ویژگی دیگری است

ثبت شرکت ها

شرکت به عنوان یک الزام قانونی می بایست به ثبت برسد. چرا که هر شرکت تجارتی زمانی معتبر است و از نظر قانونی رسمیت دارد که به ثبت رسیده باشد. در واقع، ثبت شرکت وسیله ای است که بدین طریق دولت مقررات شرکت های تجارتی را کنترل می نماید...

اخذ جواز تاسیس

مجوز جواز تاسیس، موافقت اولیه ای است که به متقاضی انجام امور مونتاژ، تولید، طراحی آسانسور، فنی مهندسی و ... اجازه داده می شود تا نسبت به انجام فعالیت مذکور در محدوده ای که خود سازمان در نظر گرفته است فعالیت نماید.

ثبت تغییرات شرکت

شرکت ها بعد از ثبت، ممکن است نیازمند تغییراتی در رابطه با اساسنامه یا موارد خاص دیگر باشند. منظور از این تغییرات، به طور کل تمام تغییرات و تصمیمات شرکت می باشد که در طی مواردی نظیر مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی فوق العاده یا جلسات هیئت مدیره صورت می‌گیرد.

ارتقا و افزایش رتبه

شرکت هایی که قصد افزایش، ارتقاء و تمدید رتبه هایشان را دارند می توانند با ارائه کلیه مدارک، به این شرکت، با تعیین و تایید وضعیت موجود نسبت به این مهم اقدام کنند. بدیهیست که این مهم منوط به عقد قرارداد فی ما بین خواهد بود.

در باره ما


ثبت شرکت، خرید، فروش، ارتقاء، اخذ، تمدید، واگذاری و افزایش پایه‌های رتبه پیمانکاری - ساجات
در اسرع وقت و با حصول اطمینان، با عقد قرارداد (100 % تضمینی)
شرکت پونل، آبادی - 09122239825
سعیدی - 09122596137

ثبت شرکت، خرید، فروش، ارتقاء، اخذ، تمدید، واگذاری و افزایش پایه‌های رتبه پیمانکاری را از ما بخواهید تا در اسرع وقت و با حصول اطمینان از عقد قرارداد (100 % تضمینی) زیر نظر وکلای کار آزموده، خاطری آسوده داشته باشید.
شرکت پونل، آبادی - 09122239825

ثبت شرکت، خرید، فروش، ارتقاء، اخذ، تمدید

واگذاری و افزایش پایه‌های رتبه پیمانکاری، ساجات


شرکت پونل، با کادری مجرب و سابقه‌ی طولانی

در این مسیر آماده‌ی خدمت‌گزاری به سبک نوین

برای پیمانکاران عزیز می‌باشد.


شرکت پونل، آبادی - 09122239825

سعیدی - 09122596137

رتبه‌ها همگی ساجاتی - ساجاری بوده و منطبق با آخرین آئین نامه می‌باشد و اسم شرکت‌ها روی سایت می‌باشد . زمان اعتبار وکالت‌های مهندسین دو سال کامل و به روز می‌باشد . در صورت توافق مالی مهندسین بصورت چهارساله هم قابل تفویض می‌باشد.
خرید و فروش و ارتقاء رتبه پیمانکاری را از ما بخواهید تا در اسرع وقت و با حصول اطمینان از عقد قرارداد (100 % تضمینی) زیر نظر وکلای کار آزموده خاطری آسوده داشته باشید.

تعریف رتبه بندی و صلاحیت به طور کلی در واقع یک نوع مقیاس برای تعیین کیفیت وکمیت پیمانکاران برتر در ارائه خدمات و شرکت در مناقصات دولتی و خصوصی و پروژه ها می باشد.
رتبه های پیمانکاری با کمترین پایه از 5 آغاز و به پایه 1 ارتقا می یابد که برای اخذ پایه 5 به 375 امتیاز نیاز دارد که این امتیاز با مدرک و سابقه مهندسین زمینه و مرتبط به دست می آید یعنی برای اخذ رتبه پایه 5 نیاز به 1 مهندس با مدرک تحصیلی زمینه با 7 سال سابقه و یا دو نفر مهندس با هرکدام 3 سال سابقه مرتبط مورد نیاز می باشد. با ارتقاء پایه های درخواستی هرکدام از رشته های درخواستی فوق، این امتیاز افزایش می یابد برای پایه 4 امتیاز 750 و برای پایه 3 امتیاز 1200 و برای پایه 2 امتیاز 1800 و در نهایت برای پایه 1امتیاز 3000 مد نظر می باشد وهمچنین اظهارنامه مالیاتی و کارکرد شرکت بر اساس تخصص درخواستی در کدام رشته و پایه نیز برای ارتقا رتبه ها مطرح است که نحوه ی محاسبه این امتیازات و کارکرد ها در صورت تمایل شما توسط کارشناسان این مجموعه انجام می پذیرد . و این مجموعه در زمینه های تخصصی خود مخصوصا رتبه بندی و ثبت و تغییرات بسیار تخصصی عمل نموده و شما را با حد اقل زمان و هزینه ممکن به هدفتان میرساند.

رتبه مشاور مدرکی است که براساس مقررات آئین نامه به منظور اعلام صلاحیت مشاور از سوی سازمان برای ارائه خدمات مشاور صادر می شود.
سازمان، مشاوران را ، در پایه های "سه "، "دو" و "یک " در هر تخصص و همچنین پایه نهایی درگروههای تخصصی، تعیین صلاحیت مینماید.
هر مشاور میتواند با معرفی افآبادی واجد شرایط بر اساس ضوابط در تمامی تخصص ها و گروههای تخصصی و یا تکرار در تخصص احراز صلاحیت نماید.

مطالب مربوط

320. برند جهانی

برندی است که در بردارنده مجموعه ارزش‌هایی در سطح جهانی باشد. برندهای جهانی مانند کوکاکولا، سونی، سامسونگ و مواردی از این قبیل، برندهائی هستند که در بازارهای بین المللی شناخته شده اند. تعداد بسیار زیادی از مصرف کنندگان مختلف در سراسر جهان این برندها را می‌شناسند و از این رو فورش محصولات با این برند‌ها در سراسر جهان به آسانی انجام می‌گیرد.

مزیت‌های برند جهانی:

  1. مقیاس اقتصادی بالا در تولید و توزیع
  2. هزینه‌های بازاریابی کمتر
  3. فراهم کردن زمینه برای توسعه‌های آتی در سطح جهان
  4. بهره گیری از تصویر سازی برند پایدارو پیوسته
  5. تشخیص سریع
  6. برخورداری از حق تقدم در مقایسه با رقبا در ورود به بازارهای دوردست
  7. افزایش دست یابی به رسانه‌های بین المللی

انواع برند سازی:

برند سازی دیجیتال: مهمترین نوع از برند سازی است که می‌توانیم از طریق طراحی سایت به ایـن هدف برسیم. اما بایستی طراحی سایت ما به گونه‌ای باشد که تمام شیوه‌های بهینه سازی سایت در آن رعایت شده باشد. وگرنه موتور‌های جست و جو نمی‌توانند ما را شناسایی نمایـن د. علم طراحی سایت امروزه کمک بزرگی به ما در تجارت الکترونیک و جذب مخاطب و مشتری کرده استو همین طور توانسته با استفاده از گستره‌ی زیاد مخاطبانش کمک بزرگی به کمپین برند سازیو در ایجاد یک برند نمایـد.


برند سازی از طریق مشارکت:

که می‌توانیم با مشارکت با برند‌های بزرگ و قدیمی به هدف برند سازی برای شرکت خود دست یابیم.

  برند سازی کشوری:

در ایـن نوع برند سازی هدف جذب توریست برای یک کشور است. به معنای عام‌تر می‌توانیم بگوییم برند کردن نام یک کشور در یک زمینه‌ی خاصو برای مثال نام کشور ایتالیا را همگان در جهان امروز با آثار هنری هنرمندانش می‌شناسند و و یا کشور عزیوقت ایران را با بناهای تاریخی زیاد خود در جهان می‌شناسند.

برند سازی شخصی:

در ایـن برند سازی یک فرد و فرد را به عنوان یک چهره‌ی شاخص در زمینه کار خود شناخته خواهد شد و برای مثال بازیگری و تخصص علمی و…

که ایـن کار سبب ایجاد شهرت برای فرد و جذب مخاطب و مشتری بیشتر برای کار او خواهد شد

 برند سازی علّی:

برند سازی برای موسساتی است که منجر به اعمال خیر خواهانه می‌شـود و مثل موسسه محک که امروزه در بیشتر نقاط سطح شهر نام آن را شنده‌ایم و به انجام امور خیر خواهانه می‌پردازد.

برای موفقیت در برندسازی بایستی نیازها و خواسته‌های مشتریان خود را بخوبی شناخت و استراتژی برند و شرکت خود را در هر وقت متناسب با آن برنامه ریزی کرد.