ارتقا تمدید خرید فروش واگذاری افزایش پایه‌های رتبه


با حصول اطمینان با عقد قرارداد (100 % تضمینی)
شرکت پونل، آبادی - 09122239825
سعیدی - 09122596137

رتبه بندی پیمانکاری چیست؟

رتبه بندی یک نوع معیار صلاحیت گذاری بر اساس استانداردهای تعریف شده است. به عبارتی دیگر، رتبه بندی شرکت های پیمانکاری، بررسی میزان توانایی شرکت (بر اساس نفرات و سوابق آن ها، تجربه‌ی کاری و توان مالی) است

ثبت علائم تجاری - برند

برند ترکیبی از نام، سمبل، نشانه، طرح، شعار یا علامت است که موجب شناسایی محصول و تمایز آن از سایر محصولات می شود.طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، مارک، برند (brand ) یا نمانام ، یک نام ، عبارت ،طرح ،ویژگی ،نماد یا هر ویژگی دیگری است

ثبت شرکت ها

شرکت به عنوان یک الزام قانونی می بایست به ثبت برسد. چرا که هر شرکت تجارتی زمانی معتبر است و از نظر قانونی رسمیت دارد که به ثبت رسیده باشد. در واقع، ثبت شرکت وسیله ای است که بدین طریق دولت مقررات شرکت های تجارتی را کنترل می نماید...

اخذ جواز تاسیس

مجوز جواز تاسیس، موافقت اولیه ای است که به متقاضی انجام امور مونتاژ، تولید، طراحی آسانسور، فنی مهندسی و ... اجازه داده می شود تا نسبت به انجام فعالیت مذکور در محدوده ای که خود سازمان در نظر گرفته است فعالیت نماید.

ثبت تغییرات شرکت

شرکت ها بعد از ثبت، ممکن است نیازمند تغییراتی در رابطه با اساسنامه یا موارد خاص دیگر باشند. منظور از این تغییرات، به طور کل تمام تغییرات و تصمیمات شرکت می باشد که در طی مواردی نظیر مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی فوق العاده یا جلسات هیئت مدیره صورت می‌گیرد.

ارتقا و افزایش رتبه

شرکت هایی که قصد افزایش، ارتقاء و تمدید رتبه هایشان را دارند می توانند با ارائه کلیه مدارک، به این شرکت، با تعیین و تایید وضعیت موجود نسبت به این مهم اقدام کنند. بدیهیست که این مهم منوط به عقد قرارداد فی ما بین خواهد بود.

در باره ما


ثبت شرکت، خرید، فروش، ارتقاء، اخذ، تمدید، واگذاری و افزایش پایه‌های رتبه پیمانکاری - ساجات
در اسرع وقت و با حصول اطمینان، با عقد قرارداد (100 % تضمینی)
شرکت پونل، آبادی - 09122239825
سعیدی - 09122596137

ثبت شرکت، خرید، فروش، ارتقاء، اخذ، تمدید، واگذاری و افزایش پایه‌های رتبه پیمانکاری را از ما بخواهید تا در اسرع وقت و با حصول اطمینان از عقد قرارداد (100 % تضمینی) زیر نظر وکلای کار آزموده، خاطری آسوده داشته باشید.
شرکت پونل، آبادی - 09122239825

ثبت شرکت، خرید، فروش، ارتقاء، اخذ، تمدید

واگذاری و افزایش پایه‌های رتبه پیمانکاری، ساجات


شرکت پونل، با کادری مجرب و سابقه‌ی طولانی

در این مسیر آماده‌ی خدمت‌گزاری به سبک نوین

برای پیمانکاران عزیز می‌باشد.


شرکت پونل، آبادی - 09122239825

سعیدی - 09122596137

رتبه‌ها همگی ساجاتی - ساجاری بوده و منطبق با آخرین آئین نامه می‌باشد و اسم شرکت‌ها روی سایت می‌باشد . زمان اعتبار وکالت‌های مهندسین دو سال کامل و به روز می‌باشد . در صورت توافق مالی مهندسین بصورت چهارساله هم قابل تفویض می‌باشد.
خرید و فروش و ارتقاء رتبه پیمانکاری را از ما بخواهید تا در اسرع وقت و با حصول اطمینان از عقد قرارداد (100 % تضمینی) زیر نظر وکلای کار آزموده خاطری آسوده داشته باشید.

تعریف رتبه بندی و صلاحیت به طور کلی در واقع یک نوع مقیاس برای تعیین کیفیت وکمیت پیمانکاران برتر در ارائه خدمات و شرکت در مناقصات دولتی و خصوصی و پروژه ها می باشد.
رتبه های پیمانکاری با کمترین پایه از 5 آغاز و به پایه 1 ارتقا می یابد که برای اخذ پایه 5 به 375 امتیاز نیاز دارد که این امتیاز با مدرک و سابقه مهندسین زمینه و مرتبط به دست می آید یعنی برای اخذ رتبه پایه 5 نیاز به 1 مهندس با مدرک تحصیلی زمینه با 7 سال سابقه و یا دو نفر مهندس با هرکدام 3 سال سابقه مرتبط مورد نیاز می باشد. با ارتقاء پایه های درخواستی هرکدام از رشته های درخواستی فوق، این امتیاز افزایش می یابد برای پایه 4 امتیاز 750 و برای پایه 3 امتیاز 1200 و برای پایه 2 امتیاز 1800 و در نهایت برای پایه 1امتیاز 3000 مد نظر می باشد وهمچنین اظهارنامه مالیاتی و کارکرد شرکت بر اساس تخصص درخواستی در کدام رشته و پایه نیز برای ارتقا رتبه ها مطرح است که نحوه ی محاسبه این امتیازات و کارکرد ها در صورت تمایل شما توسط کارشناسان این مجموعه انجام می پذیرد . و این مجموعه در زمینه های تخصصی خود مخصوصا رتبه بندی و ثبت و تغییرات بسیار تخصصی عمل نموده و شما را با حد اقل زمان و هزینه ممکن به هدفتان میرساند.

رتبه مشاور مدرکی است که براساس مقررات آئین نامه به منظور اعلام صلاحیت مشاور از سوی سازمان برای ارائه خدمات مشاور صادر می شود.
سازمان، مشاوران را ، در پایه های "سه "، "دو" و "یک " در هر تخصص و همچنین پایه نهایی درگروههای تخصصی، تعیین صلاحیت مینماید.
هر مشاور میتواند با معرفی افآبادی واجد شرایط بر اساس ضوابط در تمامی تخصص ها و گروههای تخصصی و یا تکرار در تخصص احراز صلاحیت نماید.

مطالب مربوط

333. ثبت برند در تهران

ثبت برند در تهران از جمله خدمات موسسه حقوقی پونل می‌باشد که مفتخر است با داشتن پرسنل مجرب و متعهد با دانش روز حقوقی و ثبتی به ارائه خدمات ثبت برند و ثبت شرکت‌ها درسراسر کشور می‌پردازد.

حاضر شدن در بازارهای بین المللی و عرضه محصولات و خدمات در بازارهای مصرف جهانی با ثبت برند و تبلیغات عمومیت پیدا کرده است به گونه‌ای که عدم ثبت برند در حوزه‌های مختلف زیانهای بسیاری را می‌تواند برای مالکان بنگاه‌های تجاری به بار می‌آورد.

ثبت برند باید با رویکرد برندسازی صورت بگیرد تا از همان ابتدا قوانین برندسازی در آن رعایت شود. ثبت برند در تهران و برندسازی آن مستلزم انتخاب نام و علامت تجاری مناسب از ابتدای کار و همچنین انتخاب گروه کالایی مناسب با توجه به نوع شغل و حرفه مورد نظر می‌باشد. لذا اخذ مشاوره از همان ابتدا از جمله ضروریت شروع ثبت برند در تهران می‌باشد.

ثبت برند در تهران که لازم است در ابتدای امر مورد توجه قرار بگیرد ایجاد شرایط مناسب برای برندسازی می‌باشد چرا که گاهی اوقات انتخاب نام و نشان نا مناسب و عجله در ثبت برند عواقب نامناسبی را در آینده تجاری خواهد داشت.

مزایای ثبت برند در تهران:

با ثبت برند در تهران صاحبان مشاغل به مزایایی دست پیدا میکنند که موجبات پیشرفت و توسعه کسب و کار آنان را بیش از پیش میسر می‌کند که به مواردی از آنها اشاره می‌نماییم:

  1. بسته بندی کالاها با نام و نشان خاص و عرضه در بازار مصرف
  2. جلوگیری از فله فروشی کالاها
  3. اخذ وام و تسهیلات به اعتبار برند با ارزش گذاری برند بعد از پروسه برندسازی و ثبت برند در تهران
  4. اخذ و اعطای نمایندگی
  5. برندسازی و تبلیغات
  6. تبلیغات و معرفی محصولات در بازارهای مصرف صرفاً با ثبت برند در تهران میسر خواهد شد
  7. کسب وفاداری مشتریان، استفاده و خرید مجدد از آن برند
  8. حضور در نمایشگاهای بین المللی جهت عرضه و معرفی محصولات بعد از ثبت برند در تهران

جهت ثبت برند در تهران مراحل ذیل را باید سپری نمود:

  •      اخذ مشاوره حقوقی از کارشناسان و متخصصان مالکیت صنعتی و برندسازی
  •      انتخاب نام و نشان مناسب
  •      استعلام نام و علامت و بررسی سوابق ثبتبی و مشابهات
  •      تجمیع مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند در تهران
  •      تنظیم اظهارنامه ثبت برند در تهران
  •      ارسال اظهارنامه ثبت برند
  •      بررسی اظهارنامه توسط کارشناسان اداره مالکیت صنعتی
  •      صدور آگهی تقاضای ثبت برند بعد از تأیید آن
  •      انجام امور اداری و انتشار آگهی ثبت برند در روزنامه رسمی کشور
  •      سپری شدن مدت زمان قانونی ۳۰ روزه جهت اعلام اعتراض معترضین
  •      صدور آگهی رسمی ثبت برند و تخصیص شماره ثبت در صورت عدم اعلام اعتراض
  •      انتشار آگهی رسمی ثبت برند در تهران در روزنامه رسمی کشور
  •      اخذ گواهینامه (تصدیق) ثبت برند در تهران
  •      شروع فعالیت برندسازی
  •      آغاز تبلیغات محیطی و رسانه‌ای بعد از ثبت برند در تهران

 

جهت ثبت برند و انواع علائم تجاری در تهران مدارک ذیل لازم می‌باشد:

  1. برای ثبت برند در تهران که متقاضی آنها افراد حقیقی هستند: شناسنامه، کارت ملی، مجوز و مدرکی دال بر فعالیت در رشته مورد نظر، نمونه برند، لیست کالاها و خدمات مورد نیاز برای ثبت برند در تهران
  2. ثبت برند در تهران برای مالکین حقوقی: مدارک ثبتی شرکت، روزنامه تأسیس و روزنامه تغییرات، مدارک شناسایی مدیرعامل، مجوز فعالیت و یا مجوزی و مدرکی دال بر فعالیت مورد نظر شرکت، نمونه برند مورد نظر جهت ثبت

زمان ثبت برند در تهران

با توجه به حجم بالای پرونده‌های ارسالی به اداره مالکیت صنعتی بابت ثبت برند در تهران زمان اعلامی از سوی اداره مذکور از زمان ثبت درخواست و تنظیم اظهارنامه ثبت برند در تهران تا بررسی اولیه کارشناس و اعلام نتیجه تقریباً ۴۵ روز می‌باشد.

بعد از اعلام نتیجه اولیه در صورت تأیید درخواست سایر مراحل روال اداری پرونده می‌باشد که در بازه‌های زمانی مشخص انجام می‌گردد. اگر پرونده به هر دلیلی دچار نقص گردد زمان رفع نقص و شروع مجدد بررسی پرونده به زمان بالا اضافه خواهد گردید.

استعلام ثبت برند در تهران

قبل از ارسال اظهارنامه ثبت برند در تهران با توجه به مجوز و نوع کالاها و خدمات انتخابی لازم است که نام‌های پیشنهادی از نظر سوابق ثبتی و متشابهات مورد بررسی قرار بگیرد. استعلام ثبت برند در تهران موجب می‌گردد که از ارسال نام‌های تکراری و صرف زمان و هزینه بالا جلوگیری گردد.