ارتقا تمدید خرید فروش واگذاری افزایش پایه‌های رتبه


با حصول اطمینان با عقد قرارداد (100 % تضمینی)
شرکت پونل، آبادی - 09122239825
سعیدی - 09122596137

رتبه بندی پیمانکاری چیست؟

رتبه بندی یک نوع معیار صلاحیت گذاری بر اساس استانداردهای تعریف شده است. به عبارتی دیگر، رتبه بندی شرکت های پیمانکاری، بررسی میزان توانایی شرکت (بر اساس نفرات و سوابق آن ها، تجربه‌ی کاری و توان مالی) است

ثبت علائم تجاری - برند

برند ترکیبی از نام، سمبل، نشانه، طرح، شعار یا علامت است که موجب شناسایی محصول و تمایز آن از سایر محصولات می شود.طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، مارک، برند (brand ) یا نمانام ، یک نام ، عبارت ،طرح ،ویژگی ،نماد یا هر ویژگی دیگری است

ثبت شرکت ها

شرکت به عنوان یک الزام قانونی می بایست به ثبت برسد. چرا که هر شرکت تجارتی زمانی معتبر است و از نظر قانونی رسمیت دارد که به ثبت رسیده باشد. در واقع، ثبت شرکت وسیله ای است که بدین طریق دولت مقررات شرکت های تجارتی را کنترل می نماید...

اخذ جواز تاسیس

مجوز جواز تاسیس، موافقت اولیه ای است که به متقاضی انجام امور مونتاژ، تولید، طراحی آسانسور، فنی مهندسی و ... اجازه داده می شود تا نسبت به انجام فعالیت مذکور در محدوده ای که خود سازمان در نظر گرفته است فعالیت نماید.

ثبت تغییرات شرکت

شرکت ها بعد از ثبت، ممکن است نیازمند تغییراتی در رابطه با اساسنامه یا موارد خاص دیگر باشند. منظور از این تغییرات، به طور کل تمام تغییرات و تصمیمات شرکت می باشد که در طی مواردی نظیر مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی فوق العاده یا جلسات هیئت مدیره صورت می‌گیرد.

ارتقا و افزایش رتبه

شرکت هایی که قصد افزایش، ارتقاء و تمدید رتبه هایشان را دارند می توانند با ارائه کلیه مدارک، به این شرکت، با تعیین و تایید وضعیت موجود نسبت به این مهم اقدام کنند. بدیهیست که این مهم منوط به عقد قرارداد فی ما بین خواهد بود.

در باره ما


ثبت شرکت، خرید، فروش، ارتقاء، اخذ، تمدید، واگذاری و افزایش پایه‌های رتبه پیمانکاری - ساجات
در اسرع وقت و با حصول اطمینان، با عقد قرارداد (100 % تضمینی)
شرکت پونل، آبادی - 09122239825
سعیدی - 09122596137

ثبت شرکت، خرید، فروش، ارتقاء، اخذ، تمدید، واگذاری و افزایش پایه‌های رتبه پیمانکاری را از ما بخواهید تا در اسرع وقت و با حصول اطمینان از عقد قرارداد (100 % تضمینی) زیر نظر وکلای کار آزموده، خاطری آسوده داشته باشید.
شرکت پونل، آبادی - 09122239825

ثبت شرکت، خرید، فروش، ارتقاء، اخذ، تمدید

واگذاری و افزایش پایه‌های رتبه پیمانکاری، ساجات


شرکت پونل، با کادری مجرب و سابقه‌ی طولانی

در این مسیر آماده‌ی خدمت‌گزاری به سبک نوین

برای پیمانکاران عزیز می‌باشد.


شرکت پونل، آبادی - 09122239825

سعیدی - 09122596137

رتبه‌ها همگی ساجاتی - ساجاری بوده و منطبق با آخرین آئین نامه می‌باشد و اسم شرکت‌ها روی سایت می‌باشد . زمان اعتبار وکالت‌های مهندسین دو سال کامل و به روز می‌باشد . در صورت توافق مالی مهندسین بصورت چهارساله هم قابل تفویض می‌باشد.
خرید و فروش و ارتقاء رتبه پیمانکاری را از ما بخواهید تا در اسرع وقت و با حصول اطمینان از عقد قرارداد (100 % تضمینی) زیر نظر وکلای کار آزموده خاطری آسوده داشته باشید.

تعریف رتبه بندی و صلاحیت به طور کلی در واقع یک نوع مقیاس برای تعیین کیفیت وکمیت پیمانکاران برتر در ارائه خدمات و شرکت در مناقصات دولتی و خصوصی و پروژه ها می باشد.
رتبه های پیمانکاری با کمترین پایه از 5 آغاز و به پایه 1 ارتقا می یابد که برای اخذ پایه 5 به 375 امتیاز نیاز دارد که این امتیاز با مدرک و سابقه مهندسین زمینه و مرتبط به دست می آید یعنی برای اخذ رتبه پایه 5 نیاز به 1 مهندس با مدرک تحصیلی زمینه با 7 سال سابقه و یا دو نفر مهندس با هرکدام 3 سال سابقه مرتبط مورد نیاز می باشد. با ارتقاء پایه های درخواستی هرکدام از رشته های درخواستی فوق، این امتیاز افزایش می یابد برای پایه 4 امتیاز 750 و برای پایه 3 امتیاز 1200 و برای پایه 2 امتیاز 1800 و در نهایت برای پایه 1امتیاز 3000 مد نظر می باشد وهمچنین اظهارنامه مالیاتی و کارکرد شرکت بر اساس تخصص درخواستی در کدام رشته و پایه نیز برای ارتقا رتبه ها مطرح است که نحوه ی محاسبه این امتیازات و کارکرد ها در صورت تمایل شما توسط کارشناسان این مجموعه انجام می پذیرد . و این مجموعه در زمینه های تخصصی خود مخصوصا رتبه بندی و ثبت و تغییرات بسیار تخصصی عمل نموده و شما را با حد اقل زمان و هزینه ممکن به هدفتان میرساند.

رتبه مشاور مدرکی است که براساس مقررات آئین نامه به منظور اعلام صلاحیت مشاور از سوی سازمان برای ارائه خدمات مشاور صادر می شود.
سازمان، مشاوران را ، در پایه های "سه "، "دو" و "یک " در هر تخصص و همچنین پایه نهایی درگروههای تخصصی، تعیین صلاحیت مینماید.
هر مشاور میتواند با معرفی افآبادی واجد شرایط بر اساس ضوابط در تمامی تخصص ها و گروههای تخصصی و یا تکرار در تخصص احراز صلاحیت نماید.

مطالب مربوط

181. ثبت شرکت تجهیزات پزشکی

یکی از اصلیترین نیاز‌های جامعه در حال حاضر و با توجه به رشد و توسعه علم پزشکی تجهیزات و وسایل مورد استفاده در علوم پزشکی می‌باشد. امروزه در تمامی رشته‌های پزشکی وسایل و تجهیزاتی هستند که به عنوان مکمل پزشکی به بیمار برای پیدا کردن سلامتی  و یا کمک برای ادامه حیات و زندگی کاربرد دارند. این تجهیزات در قالب‌ها و شکل‌های مختلف و توسط افراد حقیقی و حقوقی صاحب صلاحیت تهیه و به بازار عرضه می‌شوند.   وسایلی مانند ویلچر، عصا، ساق بند، کمربند، زانو بند  و. .. و دستگاه‌های فیزیوتراپی، ‌ام آر‌ای و.. . و قلب مصنوعی، ریه مصنوعی، زانوی مصنوعی  و. .. همه به نوعی جزء تجهیزات و وسایل پزشکی شناخته می‌شوند.

اما اینکه چه کسانی می‌توانند اقدام به تولید و یا واردات و عرضه این وسایل و تجهیزات بکنند در قانون دقیقا مشخص شده است. هر گونه فعالیت در زمینه‌های تجهیزات پزشکی باید با مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی صورت پذیرد. اداره کل تجهیزات پزشکی با توجه به اینکه این تجهیزات بصورت مستقیم با سلامت و توان جسمانی و روانی افراد در ارتباط است برای صدور این مجوز بسیار حساسیت به خرج داده و داشتن تحصیلات دانشگاهی مرتبط و تخصص کافی را لازمه صدور این مجوز می‌داند.

فعالان اقتصادی حوزه وسایل و تجهیزات پزشکی عموما بصورت یک شخصیت حقوقی مبادرت به انجام این کار می‌کنند. زیرا اولا تامین مخارج تولید و یا واردات این محصولات به شدت بالا می‌باشد و دوما تولید و واردات و عرضه این کالاها توسط یک فرد حقیقی عملنا غیر ممکن است. به همین دلیل اکثر افرادی که می‌خواهند در این زمینه فعالیت نمایند اقدام به تاسیس شرکت نموده و با مشارکت عده‌ای و با استفاده از دانش و تخصص آنها تلاش می‌کنند تا بتوانند رتبه مناسبی در این زمینه به دست آورده و به سود خوبی دست پیدا کنند.

اما افراد داوطلب برای ثبت شرکت تجهیزات پزشکی باید ابتدا زمینه فعالیت خود را در این حوزه مشخص نمایند و سپس با دریافت مجوز مربوطه از مرجع ذی صلاح اقدام به ثبت شرکت نموده و در صورتی که توانایی انجام تمامی زمینه‌های مربوطه را دارند در تنظیم اساسنامه، شرکتنامه و اظهارنامه بتوانند بخوبی این موضوع را منعکس نمایند.

اما زمینه‌هایی که افراد متقاضی ثبت شرکت تجهیزات پزشکی می‌توانند در آن اقدام به فعالیت نمایند به شرح زیر می‌باشند:

  • طبق ماده 15 آئین نامه تجهیزات پزشکی یک شرکت تولیدی وسایل و تجهیزات پزشکی ثبت نمایند.
  • طبق ماده 24 آئین نامه تجهیزات پزشکی اقدام به واردات وسایل و تجهیزات پزشکی بنمایند
  • طبق ماده 41 آئین نامه تجهیزات پزشکی اقدام به صادرات وسایل و تجهیزات پزشکی بنمایند.
  • مطابق با ماده 49 آئین نامه تجهیزات پزشکی به امر توزیع و عرضه وسایل و تجهیزات پزشکی مبادرت کنند.
  • مطابق با ماده 32 آئین نامه تجهیزات پزشکی در حوزه خدمات پس از فروش وسایل و تجهیزات پزشکی وارد شوند.
  • طبق مصوبه کمیته تجهیزات پزشکی به عنوان مشاور و تجهیز کننده مراکز پزشکی و درمانی مبادرت نمایند.
  • طبق مصوبه کمیته تجهیزات پزشکی می‌توانند فعالیت‌های کنترل کیفی مربوط به تجهیزات پزشکی مبادرت نمایند.
  • طبق مصوبه کمیته تجهیزات پزشکی اقدام به ارائه خدمات پس از فروش به عنوان شرکت ثالث بنمایند.
  • به عنوان مشاور فنی تجهیزات پزشکی فعالیت نمایند.
  • به عنوان ممیز و ارزیاب تجهیزات پزشکی فعالیت نمایند.

بنا بر توضیحات ارائه شده بدون دریافت مجوز هیچ فرد حقیقی و حقوقی اجازه فعالیت در زمینه تجهیزات و وسایل پزشکی را ندارد. این مجوز به اصطلاح اداره کل تجهیزات پزشکی شناسنامه فعالیت نامیده می‌شود. این شناسنامه با توجه به بازرسی‌ها و بررسی‌های دوره‌ای از شرکت چنانچه شرکت ضوابط و مقررات  مندرج در آئین نامه تجهیزات پزشکی را رعایت نکنند می‌تواند ابتدا با اخطار و سپس به جریمه و لغو شناسنامه منتج شود.

ثبت شرکت تجهیزات پزشکی می‌تواند در قالب سهامی خاص  و شرکت با مسئولیت محدود به اتفاق بیافتد.

البته   فعالیت تجهیزات پزشکی در قالب شرکت‌های دیگر از جمله تضامنی و نسبی هم می‌تواند انجام پذیرد و مشکل قانونی و حقوقی در این زمینه وجود ندارد. ولی به دلیل اینکه این نوع شرکت‌ها رایج نبوده و توان مالی و بزرگی دو نوع شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود را ندارند برای ثبت شرکت تجهیزات پزشکی توصیه نمی‌شوند

ثبت شرکت تجهیزات پزشکی در قالب شرکت سهامی خاص

برای ثبت شرکت تجهیزات پزشکی در قالب سهامی خاص باید  حداقل سه نفر به عنوان اعضاء اصلی و سهامداران اولیه تعیین شوند و حداقل یک میلیون ریال هم به عنوان سرمایه اولیه باید تادیه شود. این سرمایه باید به سهام تقسیم شده و بین اعضاء تقسیم شود. البته از این سرمایه باید برای ثبت تنها 35% درصد آن بصورت نقدی موجود باشد که این مبلغ نیز باید به حساب شرکت در بانک سپرده شده و گواهی سپرده برای انجام امور ثبتی به همراه سایر مدارک تحویل اداره ثبت شرکت‌ها شود.

بهتر است برای فرآیند ثبتی شرکت حتماً از یک مشاور حقوقی استفاده نمایید تا در آینده به مشکلات قانونی و حقوقی برخورد نکنید. برای این منظور مشاورین کارآزموده ثبت شرکت پونل می‌توانند با توجه به تجارب با ارزششان برای شما بهترین انتخاب باشند. پس از انتخاب وکیل و تنظیم وکالتنامه با آن، کپی مدارک شناسایی، به همراه اقرارنامه امضاء شده،   گواهی عدم سوء پیشینه اعضاء و مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی را به او داده و ادامه فعالیت ثبت شرکت خود را به او می‌سپارید.

در هنگام طی فرآیند ثبت شرکت باید مجمع عمومی موسسین برگزار و اعضاء هیئت مدیره انتخاب و معرفی می‌شوند. همچنین در همین جلسه باید الزاماً دو نفر بازرس یک نفر به عنوان بازرس اصلی و یک نفر به عنوان بازرس علی البدل تعیین و معرفی شوند.

ثبت شرکت تجهیزات پزشکی در قالب شرکت با مسئولیت محدود

شرکت تجهیزات پزشکی با مسئولیت محدود در عملکرد و نوع فعالیتش تفاوت چندانی با شرکت سهامی خاص ندارد. اما به دلیل اینکه سرمایه در شرکت‌های با مسئولیت محدود بصورت اعلامی می‌باشد و 35% آن در حساب شرکت نیاز نیست سپرده شود به همین دلیل این نوع شرکت‌ها در مقایسه با شرکت‌های سهامی خاص اقبال و توجه کمتر مشتریان را به خود اختصاص داده اند.

سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت تجهیزات پزشکی با مسئولیت محدود یک میلیون ریال و بصورت اعلامی می‌باشد. حداقل دو نفر شریک برای ثبت این شرکت مورد نیاز است که این دو نفر و یا هر تعدادی بیشتر از این دو نفر سرمایه توافق شده را اعلام و در اختیار مدیر عامل قرار می‌دهند. مدیر عامل باید تعهد دهد که پس از مدتی مشخص این سرمایه را از شرکا دریافت و تادیه نماید. سرمایه در شرکت تجهیزات پزشکی با مسئولیت محدود به سهام تقسیم نشده و هر کدام از شرکاء به اندازه سهم خود در شرکت متعهد و پاسخگو می‌باشند.

پس از فراهم نمودن شرایط اولیه ثبت شرکت تجهیزان پزشکی با مسئولیت محدود نوبت عقد قرار داد با یک شرکت مشاور حقوقی می‌باشد تا مشاور فرآیند ثبت را با توجه به خواسته شما دنبال کند. مشاوران ثبتی پونل از بهترین مشاورین و در سطح یک کشور بوده و به شما تعهد می‌دهند که شرکت شما در زمان حال بخوبی و بدون مشکل و هزینه اضافی ثبت شده و در آینده نیز برای شما هیچ مشکل حقوقی و قانونی بوجود نیاید.

سپس باید کپی مدارک شناسایی به همراه گواهی عدم سوء پیشینه، اقرارنامه امضاء شده شرکا ء، ارائه مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی  و وکالتنامه باید در اختیار مشاور قرار گرفته تا فرآیند ثبت انجام شود.

برای دریافت مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی باید موارد زیر را دنبال کنید:

  • تعیین کد تجهیزات پزشکی با مراجعه به اداره کل تجهیزات پزشکی و ارائه درخواست
  • تکمیل فرم ثبت وسیله بوسیله شرکت تولید کننده خارجی در صورت خارجی بودن وسیله
  • ثبت نام و مشخصات شرکت در اداره کل تجهیزات پزشکی
  • نمایندگی باید فرم تکمیل شده را به همراه مدارک دیگر به اداره کل تجهیزات پزشکی ارسال نماید.

برای ثبت شرکت تجهیزات پزشکی کافی است با متخصصان و مشاوران این شرکت تماس گرفته و بدون هدر دادن زمان و سرمایه خود در کوتاهترین زمان و با بهترین کیفیت کار خود را تحویل بگیرید.