ارتقا تمدید خرید فروش واگذاری افزایش پایه‌های رتبه


با حصول اطمینان با عقد قرارداد (100 % تضمینی)
شرکت پونل، آبادی - 09122239825
سعیدی - 09122596137

رتبه بندی پیمانکاری چیست؟

رتبه بندی یک نوع معیار صلاحیت گذاری بر اساس استانداردهای تعریف شده است. به عبارتی دیگر، رتبه بندی شرکت های پیمانکاری، بررسی میزان توانایی شرکت (بر اساس نفرات و سوابق آن ها، تجربه‌ی کاری و توان مالی) است

ثبت علائم تجاری - برند

برند ترکیبی از نام، سمبل، نشانه، طرح، شعار یا علامت است که موجب شناسایی محصول و تمایز آن از سایر محصولات می شود.طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، مارک، برند (brand ) یا نمانام ، یک نام ، عبارت ،طرح ،ویژگی ،نماد یا هر ویژگی دیگری است

ثبت شرکت ها

شرکت به عنوان یک الزام قانونی می بایست به ثبت برسد. چرا که هر شرکت تجارتی زمانی معتبر است و از نظر قانونی رسمیت دارد که به ثبت رسیده باشد. در واقع، ثبت شرکت وسیله ای است که بدین طریق دولت مقررات شرکت های تجارتی را کنترل می نماید...

اخذ جواز تاسیس

مجوز جواز تاسیس، موافقت اولیه ای است که به متقاضی انجام امور مونتاژ، تولید، طراحی آسانسور، فنی مهندسی و ... اجازه داده می شود تا نسبت به انجام فعالیت مذکور در محدوده ای که خود سازمان در نظر گرفته است فعالیت نماید.

ثبت تغییرات شرکت

شرکت ها بعد از ثبت، ممکن است نیازمند تغییراتی در رابطه با اساسنامه یا موارد خاص دیگر باشند. منظور از این تغییرات، به طور کل تمام تغییرات و تصمیمات شرکت می باشد که در طی مواردی نظیر مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی فوق العاده یا جلسات هیئت مدیره صورت می‌گیرد.

ارتقا و افزایش رتبه

شرکت هایی که قصد افزایش، ارتقاء و تمدید رتبه هایشان را دارند می توانند با ارائه کلیه مدارک، به این شرکت، با تعیین و تایید وضعیت موجود نسبت به این مهم اقدام کنند. بدیهیست که این مهم منوط به عقد قرارداد فی ما بین خواهد بود.

در باره ما


ثبت شرکت، خرید، فروش، ارتقاء، اخذ، تمدید، واگذاری و افزایش پایه‌های رتبه پیمانکاری - ساجات
در اسرع وقت و با حصول اطمینان، با عقد قرارداد (100 % تضمینی)
شرکت پونل، آبادی - 09122239825
سعیدی - 09122596137

ثبت شرکت، خرید، فروش، ارتقاء، اخذ، تمدید، واگذاری و افزایش پایه‌های رتبه پیمانکاری را از ما بخواهید تا در اسرع وقت و با حصول اطمینان از عقد قرارداد (100 % تضمینی) زیر نظر وکلای کار آزموده، خاطری آسوده داشته باشید.
شرکت پونل، آبادی - 09122239825

ثبت شرکت، خرید، فروش، ارتقاء، اخذ، تمدید

واگذاری و افزایش پایه‌های رتبه پیمانکاری، ساجات


شرکت پونل، با کادری مجرب و سابقه‌ی طولانی

در این مسیر آماده‌ی خدمت‌گزاری به سبک نوین

برای پیمانکاران عزیز می‌باشد.


شرکت پونل، آبادی - 09122239825

سعیدی - 09122596137

رتبه‌ها همگی ساجاتی - ساجاری بوده و منطبق با آخرین آئین نامه می‌باشد و اسم شرکت‌ها روی سایت می‌باشد . زمان اعتبار وکالت‌های مهندسین دو سال کامل و به روز می‌باشد . در صورت توافق مالی مهندسین بصورت چهارساله هم قابل تفویض می‌باشد.
خرید و فروش و ارتقاء رتبه پیمانکاری را از ما بخواهید تا در اسرع وقت و با حصول اطمینان از عقد قرارداد (100 % تضمینی) زیر نظر وکلای کار آزموده خاطری آسوده داشته باشید.

تعریف رتبه بندی و صلاحیت به طور کلی در واقع یک نوع مقیاس برای تعیین کیفیت وکمیت پیمانکاران برتر در ارائه خدمات و شرکت در مناقصات دولتی و خصوصی و پروژه ها می باشد.
رتبه های پیمانکاری با کمترین پایه از 5 آغاز و به پایه 1 ارتقا می یابد که برای اخذ پایه 5 به 375 امتیاز نیاز دارد که این امتیاز با مدرک و سابقه مهندسین زمینه و مرتبط به دست می آید یعنی برای اخذ رتبه پایه 5 نیاز به 1 مهندس با مدرک تحصیلی زمینه با 7 سال سابقه و یا دو نفر مهندس با هرکدام 3 سال سابقه مرتبط مورد نیاز می باشد. با ارتقاء پایه های درخواستی هرکدام از رشته های درخواستی فوق، این امتیاز افزایش می یابد برای پایه 4 امتیاز 750 و برای پایه 3 امتیاز 1200 و برای پایه 2 امتیاز 1800 و در نهایت برای پایه 1امتیاز 3000 مد نظر می باشد وهمچنین اظهارنامه مالیاتی و کارکرد شرکت بر اساس تخصص درخواستی در کدام رشته و پایه نیز برای ارتقا رتبه ها مطرح است که نحوه ی محاسبه این امتیازات و کارکرد ها در صورت تمایل شما توسط کارشناسان این مجموعه انجام می پذیرد . و این مجموعه در زمینه های تخصصی خود مخصوصا رتبه بندی و ثبت و تغییرات بسیار تخصصی عمل نموده و شما را با حد اقل زمان و هزینه ممکن به هدفتان میرساند.

رتبه مشاور مدرکی است که براساس مقررات آئین نامه به منظور اعلام صلاحیت مشاور از سوی سازمان برای ارائه خدمات مشاور صادر می شود.
سازمان، مشاوران را ، در پایه های "سه "، "دو" و "یک " در هر تخصص و همچنین پایه نهایی درگروههای تخصصی، تعیین صلاحیت مینماید.
هر مشاور میتواند با معرفی افآبادی واجد شرایط بر اساس ضوابط در تمامی تخصص ها و گروههای تخصصی و یا تکرار در تخصص احراز صلاحیت نماید.

مطالب مربوط

408. دستورالعمل صدور جواز تاسیس و پروانه بهره برداری صنایع معدنی و فلزی

پیشگفتار

متقاضیان سرمایه گذاری در فعالیتهایی که جز وظایف وزارت صنایع و صنایع و معادن میباشند (صنایع کانه آرائی. فرآوری مواد معدنی و صنایع فلزی) میتوانند جهت اخذ مجوزهای مربوطه به وزارت صنایع و معادن مراجعه نمایند.

در این راستا وزارت صنایع و معادن وظایف برنامه ریزی هماهنگی توسعه نوسازی ایجاد بهره برداری حمایت و هدایت فعالیتهای فوق الذکر را به شرح زیر بعهده دارد:

الف-تولید محصولات مواد معدنی کانه آرائی و صنایع فرآوری و فلزی

1- تولید فلزات آهنی و آلیاژهای آنها و شکل دهی این فلزات و پودرهای مربوطه

2- صنایع فلزی غیرآهنی شامل تولید کنسانتره عملیات ذوب ریخته‌گری پالایش و تولید شمش با ابعاد مختلف و آلیاژها و پودرهای مربوطه با مشخصات فیزیکی-شیمیایی استاندارد.

3- صنایع تولید انواع فروآلیاژها از قبیل فروسیلیس فرومنگنز فروکروم فرونیکل و غیره.. ..)

4- تولید و فرآوری مصالح ساختمانی (پودرسنگ، سنگ نمره، گچ، پوکه معدنی انواع بالاست و غیره) بر اساس وظایف تعیین شده.

5- صنایع تولید انواع پودرهای معدنی در اندازه‌های گوناگون از جمله میکرونیزه و سوپرمیکرونیزه و مواد معدنی صنعتی.

6- صنایع تولید انواع مواد معدنی پالایش شده شامل شستشو و تغلیظ سیلیس، فلدسپات، تالک، کوئولن و. .. .. بروشهای مختلف.

7- صنایع تولید انواع مواد و فرآورده‌های نسوز شامل آجرهای نسوز منیزیتی، بوته نسوز گرافیتی، کربن منیزیتی، منیزیت کرومیتی، کروم منیزیتی، زیرکنی، سیلیسی، دولومیتی، شاموتی و. .. . و همچنین انواع مواد ویژه نسوز (جرم، ملات، مواد افزودنی، پاشیدنی بصورت شکل دار و بی شکل) .

8- صنایع فرآوری انواع سنگهای تزئینی شامل برش خورده صیقل یافته در ابعاد مختلف (تایل اسلب و. ..)

9- صنایع تراش و صیقل سنگهای نرم و سخت جهت ساخت مصنوعات سنگی از قبیل مجسمه، ستون، گلدان، سنگ لوح و. ..)

10- صنایع فرآوری (تراش، صیقل) انواع سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی.

11- صنایع شیمیایی معدنی

12- صنایع فرآوری نمک (سنگی و چشمه‌ای و غیره) صنعتی و ید دار با رعایت استاندارد وزارت بهداشت.

13- استحصال انواع املاح معدنی از آبها و شورابه‌ها و منابع دیگر (نمک، منیزیت، پتاس و سایر املاح معدنی)

14- تولید شن و ماسه کوهی

15- علاوه بر فعالیتهای فوق الذکر هرکونه فعالیتهای صنعتی دیگر و وابسته به مواد معدنی که در چارچوب ضوابط این دستورالعمل قرار می‌گیرد.

ب- ضوابط صدور جواز تاسیس:

جواز تاسیس مجوزی است که به موجب آن به دارنده جواز اجازه داده میشود در چارچوب طرح مورد تصویب وزات صنایع و معادن نسبت به احداث واحد تولیدی مورد نظر اقدام نماید.

جهت اخذ جواز تاسیس متقاضی بایستی مراحل زیر را به ترتیب طی نماید:

1- مراجعه به اداره کل صنایع و معادن استان مربوطه و یا معاونت برنامه ریزی توسعه و نوسازی وزارت صنایع و معادن و ارائه درخواست صدور جواز تاسیس با ذکر نوع تولید ظرفیت و محل احداث.

2- ارسال درخواست متقاضی به معاونت برنامه ریزی، توسعه و نوسازی توسط اداره کل (در صورت ارائه درخواست به اداره کل)

3- بررسی درخواست توسط کارشناسان معاونت توسعه و نوسازی در ظرف یک هفته کاری

4- اظهار نظر حوزه معاونت یاد شده به متقاضی. درصورتی که با درخواست ارائه شده اعلام نظر موافق گردید، متقاضی در موظف است در ظرف مدت 3 ماه طرح توجیه فنی و اقتصادی خود رت تهیه و تسلیم نماید.

تبصره 1- فرمهای راهنما (فرم 1) جهت راهنمایی و تهیه طرح در ادارات کل در دسترس متقاضی میباشند.

تیصره 2- برای پروژه‌های معدنی مانند پودرهای سنگ صدف نمک، صنعتی، معمولی و برخی مواد دیگر که نیاز به سرمایه گذاری بالایی ندارد تکمیل و ارائه فرم مذکور برای صدور جواز تاسیس کافی است.

تبصره 3- متقاضی میتواند طرح توجیه فنی و اقتصادی خود را همراه با درخواست تواما ارائه نماید.

تبصره 4- ضوابط بهداشت محیط کار و تجهیزات احتمالی لازم در طرح منظور گردد.

تبصره 5- محدودیتهای احداث منطقه‌ای (شعاع 120 کیلومتری تهران و 50 کیلومتری اصفهان و. ..) در ارائه طرح رعایت گردد.

5- بررسی طرح ارسالی و محاسبه و اعلام هزینه صدور جواز تاسیس به متقاضی در ظرف یک هفته کاری (در صورت تایید طرح)

6- صدور جواز تاسیس (فرم 2) توسط معاونت برنامه ریزی، توسعه و نوسازی و تحویل آن به متقاضی پس از دریافت فیش هزینه واریزی.

تبصره: میزان حقوق دولتی جهت صدور جواز تاسیس بر مبنای نیم در هزار سرمایه گذاری ثابت مندرج در جواز تاسیس حداکثر تا سقف یک میلیون ریال بوده که توسط کارشناس مربوطه محاسیه و جهت واریز به دارنده جواز تاسیس اعلام می‌گردد.

پ-تمدید جواز تاسیس:

1- مدت اعتبار جواز تاسیس یکسال از زمان صدور جواز تاسیس خواهد بود و متقاضی ملزم است ظرف مدت تعیین شده نسبت به خرید زمین، آب، حق انشعاب برق، قرارداد ساخت یا خرید ماشین آلات و نیز تشکیل شرکت و غیره اقدام نماید.

2- کارشناس حوزه بررسی کننده موظف است هر سه ماه یک بار ضمن بازدید از طرح پیشرفت فیزیکی آن را گزارش نماید.

3- چنانچه متقاضی بنا به علل موجه موفق به اقدام موارد مندرج در ظهر جواز تاسیس (خرید و ساخت و غیره.. .) در مدت تعیین شده نگردید با ارائه درخواست کتبی از سوی متقاضی جواز تاسیس صادره حداکثر تا 2 بار و هر بار به مدت 6 ماه الی 1 سال از سوی مرجع صادر کننده قابل تمدید خواهد بود.

4- تمدید مجدد جواز تاسیس منوط به پیشرفت کار مناسب نسبت به تمدید قبلی خواهد بود.

تبصره 1- بر اساس مصوبه هیات دولت در هر دوره از تمدید جواز تاسیس مبلغ ده هزار ریال بابت حقوق دولتی توسط متقاضی به حساب خزانه دولت واریز میگردد.

تبصره 2- تغییر محل واحد مربوطه در صورت تطبیق با سایر ضوابط منوط به موافقت مرجع صادر کننده میباشد.

5-پذیرش هرگونه تغییر در نام دارنده جواز تاسیس و پورانه بهره برداری منوط به تایید مرجع صادر کننده خواهد بود و انجام تغییر نام مستلزم رعایت مسائل حقوقی و اداری مربوطه میباشد.

6- هرگونه تغییر در ظرفیت طرح و نوع تولید نیاز به ارائه طرح اصلاحی و یا توسعه‌ای از سوی متقاضی جهت بررسی و تایید میباشد.

ت- ضوابط صدور پروانه بهره برداری

پروانه بهره برداری به صنایع فرآوری مواد معدنی فلزی و غیر فلزی که از وزارت صنایع و معادن جواز تاسیس دریافت داشته‌اند و نسبت به احداث راه اندازی آزمایشی اقدام نموده‌اند و یا واحدهایی که پرونده آنها طبق توافق فی مابین این وزارت و وزارت صنایع به وزارت صنایع و معادن منتقل میگردد بشرح مراحل زیر صادر میگردد:

1- ارائه درخواست کتبی دارنده جواز تاسیس به وزارت صنایع و معادن

2- دریافت تکمیل و ارائه فرم سئوالات مربوط به صدور پروانه بهره برداری (فرم شماره 3) از سوی متقاضی

3- بازدید کارشناس بررسی کننده از عملیات اجرائی انجام شده از پروژه و تطبیق آن با طرح اولیه و آئین نامه‌های مربوط گزارش از وضعیت پیشرفت طرح.

4- کارشناس بررسی کننده پس از بررسی و بازدید از طرح بر اساس هزینه‌های انجام شده (قیمت تمام شده طرح به نرخ روز) نسبت به تهیه پیش نویس فرم پروانه بهره برداری (فرم 4) اقدام و جهت تایید و امضا به معاونت مربوطه ارسال مینماید.

5- پس ار تصویب و امضا پروانه بهره برداری توسط مقام مسئول، فرم پروانه بهره برداری (فرم شماره 4) تایپ و به تعداد 6 نسخه اکثیر و پس از ثبت در دفتر یا دبیرخانه نسخه اصل آن پس از دریافت حقوق دولتی (بر اساس میزان سرمایه ثابت طبق جدول پیوست حداکثر تا مبلغ 150 هزار ریال) به متقاضی تحویل و مابقی نسخ نیز همانند جواز تاسیس به مراجع ذیربط ارسال می‌گردد.

6- این دستورالعمل جایگزین دستورالعمل شماره 2934/600 مورخه 2/5/75 میباشد که در این صورت لزوم برای اطلاع از گردش کار در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت.