ارتقا تمدید خرید فروش واگذاری افزایش پایه‌های رتبه


با حصول اطمینان با عقد قرارداد (100 % تضمینی)
شرکت پونل، سعدابادی- 09122239825
سعیدی - 09122596137

رتبه بندی پیمانکاری چیست؟

رتبه بندی یک نوع معیار صلاحیت گذاری بر اساس استانداردهای تعریف شده است. به عبارتی دیگر، رتبه بندی شرکت های پیمانکاری، بررسی میزان توانایی شرکت (بر اساس نفرات و سوابق آن ها، تجربه‌ی کاری و توان مالی) است

ثبت علائم تجاری - برند

برند ترکیبی از نام، سمبل، نشانه، طرح، شعار یا علامت است که موجب شناسایی محصول و تمایز آن از سایر محصولات می شود.طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، مارک، برند (brand ) یا نمانام ، یک نام ، عبارت ،طرح ،ویژگی ،نماد یا هر ویژگی دیگری است

ثبت شرکت ها

شرکت به عنوان یک الزام قانونی می بایست به ثبت برسد. چرا که هر شرکت تجارتی زمانی معتبر است و از نظر قانونی رسمیت دارد که به ثبت رسیده باشد. در واقع، ثبت شرکت وسیله ای است که بدین طریق دولت مقررات شرکت های تجارتی را کنترل می نماید...

اخذ جواز تاسیس

مجوز جواز تاسیس، موافقت اولیه ای است که به متقاضی انجام امور مونتاژ، تولید، طراحی آسانسور، فنی مهندسی و ... اجازه داده می شود تا نسبت به انجام فعالیت مذکور در محدوده ای که خود سازمان در نظر گرفته است فعالیت نماید.

ثبت تغییرات شرکت

شرکت ها بعد از ثبت، ممکن است نیازمند تغییراتی در رابطه با اساسنامه یا موارد خاص دیگر باشند. منظور از این تغییرات، به طور کل تمام تغییرات و تصمیمات شرکت می باشد که در طی مواردی نظیر مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی فوق العاده یا جلسات هیئت مدیره صورت می‌گیرد.

ارتقا و افزایش رتبه

شرکت هایی که قصد افزایش، ارتقاء و تمدید رتبه هایشان را دارند می توانند با ارائه کلیه مدارک، به این شرکت، با تعیین و تایید وضعیت موجود نسبت به این مهم اقدام کنند. بدیهیست که این مهم منوط به عقد قرارداد فی ما بین خواهد بود.

در باره ما


ثبت شرکت، خرید، فروش، ارتقاء، اخذ، تمدید، واگذاری و افزایش پایه‌های رتبه پیمانکاری - ساجات
در اسرع وقت و با حصول اطمینان، با عقد قرارداد (100 % تضمینی)
شرکت پونل، سعدابادی- 09122239825
سعیدی - 09122596137

ثبت شرکت، خرید، فروش، ارتقاء، اخذ، تمدید، واگذاری و افزایش پایه‌های رتبه پیمانکاری را از ما بخواهید تا در اسرع وقت و با حصول اطمینان از عقد قرارداد (100 % تضمینی) زیر نظر وکلای کار آزموده، خاطری آسوده داشته باشید.
شرکت پونل، سعدابادی- 09122239825

ثبت شرکت، خرید، فروش، ارتقاء، اخذ، تمدید

واگذاری و افزایش پایه‌های رتبه پیمانکاری، ساجات


شرکت پونل، با کادری مجرب و سابقه‌ی طولانی

در این مسیر آماده‌ی خدمت‌گزاری به سبک نوین

برای پیمانکاران عزیز می‌باشد.


شرکت پونل، سعدابادی- 09122239825

سعیدی - 09122596137

رتبه‌ها همگی ساجاتی - ساجاری بوده و منطبق با آخرین آئین نامه می‌باشد و اسم شرکت‌ها روی سایت می‌باشد . زمان اعتبار وکالت‌های مهندسین دو سال کامل و به روز می‌باشد . در صورت توافق مالی مهندسین بصورت چهارساله هم قابل تفویض می‌باشد.
خرید و فروش و ارتقاء رتبه پیمانکاری را از ما بخواهید تا در اسرع وقت و با حصول اطمینان از عقد قرارداد (100 % تضمینی) زیر نظر وکلای کار آزموده خاطری آسوده داشته باشید.

تعریف رتبه بندی و صلاحیت به طور کلی در واقع یک نوع مقیاس برای تعیین کیفیت وکمیت پیمانکاران برتر در ارائه خدمات و شرکت در مناقصات دولتی و خصوصی و پروژه ها می باشد.
رتبه های پیمانکاری با کمترین پایه از 5 آغاز و به پایه 1 ارتقا می یابد که برای اخذ پایه 5 به 375 امتیاز نیاز دارد که این امتیاز با مدرک و سابقه مهندسین زمینه و مرتبط به دست می آید یعنی برای اخذ رتبه پایه 5 نیاز به 1 مهندس با مدرک تحصیلی زمینه با 7 سال سابقه و یا دو نفر مهندس با هرکدام 3 سال سابقه مرتبط مورد نیاز می باشد. با ارتقاء پایه های درخواستی هرکدام از رشته های درخواستی فوق، این امتیاز افزایش می یابد برای پایه 4 امتیاز 750 و برای پایه 3 امتیاز 1200 و برای پایه 2 امتیاز 1800 و در نهایت برای پایه 1امتیاز 3000 مد نظر می باشد وهمچنین اظهارنامه مالیاتی و کارکرد شرکت بر اساس تخصص درخواستی در کدام رشته و پایه نیز برای ارتقا رتبه ها مطرح است که نحوه ی محاسبه این امتیازات و کارکرد ها در صورت تمایل شما توسط کارشناسان این مجموعه انجام می پذیرد . و این مجموعه در زمینه های تخصصی خود مخصوصا رتبه بندی و ثبت و تغییرات بسیار تخصصی عمل نموده و شما را با حد اقل زمان و هزینه ممکن به هدفتان میرساند.

رتبه مشاور مدرکی است که براساس مقررات آئین نامه به منظور اعلام صلاحیت مشاور از سوی سازمان برای ارائه خدمات مشاور صادر می شود.
سازمان، مشاوران را ، در پایه های "سه "، "دو" و "یک " در هر تخصص و همچنین پایه نهایی درگروههای تخصصی، تعیین صلاحیت مینماید.
هر مشاور میتواند با معرفی افسعدابادیواجد شرایط بر اساس ضوابط در تمامی تخصص ها و گروههای تخصصی و یا تکرار در تخصص احراز صلاحیت نماید.

مطالب مربوط

277. مراحل اخذ جواز کسب

مراحل اخذ جواز کسب شامل مراحل ذیل می‌باشد:

1-کسب اطلاع از اینکه کسب و کار و شغل مورد نظر تحت نظارت کدام اتحادیه می‌باشد.

 

2-مراجعه به اتحادیه مربوطه و مذاکره با دبیر اتحادیه یا کارشناس ثبت درخواست پروانه کسب وبیان نمودن شرایط کسب و کارو.. .. .

3-تقاضای جواز یا پروانه کسب و ثبت درخواست و ارائه رسید توسط کارشناس. کارشناس فرم‌هایی را در اختیار متقاضی قرار میدهد که متقاضی آنها را تکمیل نموده و امضاء و اثر انگشت می‌زند.

4- ارائه کلیه مدارک لازمه جهت اخذ جواز کسب به شرح ذیل:

سند مالکیت یا اجاره نامه معتبر-کپی کارت ملی –کپی تمامی صفحات شناسنامه-کپی کارت پایان خدمت-کپی آخرین مدرک تحصیلی (حداقل سیکل) -6 الی 12 قطعه عکس سه در چهار رنگی-کروکی محل-اگر شرکت باشد کلیه مدارک شرکت و رضایتنامه شرکاءو.. .. ..

5-پرداخت برخی از فیش‌ها و هزینه‌های دولتی که از طرف اتحادیه به شخص ارائه می‌گردد.

6-بعضی از اتحادیه‌ها در این مرحله آزمون فنی برگزار می‌کنند.

7-بعضی از اتحادیه‌ها در این مرحله معاینه پزشکی و بهداشتی را دارند.

8-پس از این مراحل بازدید از محل صنفی و شغلی مورد درخواست جواز کسب توسط بازرس اتحادیه انجام می‌گیرد. در این مرحله معمولا بازرس اتحادیه با تماس قبلی و هماهنگی لازمه بازدید و بازرسی را انجام می‌دهد.

9-پس از آن شخص با در دست داشتن نامه بازرسی به اتحادیه مربوطه مراجعه نموده و کارشناس مربوطه استعلامات لازم را به متقاضی تسلیم می‌کند که استعلامات معمولا به شرح ذیل می‌باشد:

استعلام دارایی (اداره مالیات) (پرداخت فیش و تمبر مالیاتی توسط متقاضی در این مرحله) -گواهی استعلام عدم اعتیاد به مواد مخدر-گواهی استعلام عدم سوء پیشینه کیفری-استعلام اماکن-گواهی استعلام مرکز بهداشت و ارائه کارت معاینه پزشکی فردی جهت صنوف مشمول (مواد خوردنی، آشامیدنی، بهداشتی و آرایشی) - استعلام شهرداری-استعلام مجمع امور صنفی و.. .

10-پس از جمع آوری استعلامات توسط فرد متقاضی و ارائه موارد مذکور به کارشناس، اتحادیه درخواست‌ها و مدارک و اطلاعات مربوطه را ثبت سیستم الکترونیکی در سامانه ایرانیان اصناف می‌کند.

11- ثبت نام و حضور متقاضی در کلاسهایی که اتحادیه برگزار می‌نماید با کارت حضور در جلسه.

12-متقاضی پروانه یا جوازکسب به سامانه صدور پروانه کسب مراجعه می‌نماید تقاضای خود را ثبت و نسبت به اخذ کدرهگیری اقدام می‌نمایند. (این مرحله در بعضی از اتحادیه‌ها در مراحل ابتدایی نیز صورت میگیرد.

13- سایر مبالغ واریزی به اتحادیه و نیز حق عضویت سالانه و نیز کمک به اتحادیه از سمت متقاضی واریز می‌گردد.

14-موارد بالا در کمسیون اتحادیه بررسی می‌گردد و بدان رای داده می‌شود.

15- اختصاص کد شناسه ده رقمی (ملت کارت) و الصاق آن به پروانه کسب (جواز کسب) در اتحادیه مربوطه.

16-اختصاص برچسب شناسه صنفی مطابق با کد ده رقمی در اتحادیه مربوطه و آماده کردن پیش نویس جواز کسب.

17-بررسی پرونده توسط رییس اتحادیه و در غیاب وی نایب رییس اتحادیه مربوطه و امضاء جواز پس از پیرینت گرفتن از اتوماسیون ایرانیان اصناف.

18-صدور جواز کسب پس از طی کردن مراحل بالا و امضاء گرفتن از متقاضی و تحویل آن به متفاضی