ارتقا تمدید خرید فروش واگذاری افزایش پایه‌های رتبه


با حصول اطمینان با عقد قرارداد (100 % تضمینی)
شرکت پونل، آبادی - 09122239825
سعیدی - 09122596137

رتبه بندی پیمانکاری چیست؟

رتبه بندی یک نوع معیار صلاحیت گذاری بر اساس استانداردهای تعریف شده است. به عبارتی دیگر، رتبه بندی شرکت های پیمانکاری، بررسی میزان توانایی شرکت (بر اساس نفرات و سوابق آن ها، تجربه‌ی کاری و توان مالی) است

ثبت علائم تجاری - برند

برند ترکیبی از نام، سمبل، نشانه، طرح، شعار یا علامت است که موجب شناسایی محصول و تمایز آن از سایر محصولات می شود.طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، مارک، برند (brand ) یا نمانام ، یک نام ، عبارت ،طرح ،ویژگی ،نماد یا هر ویژگی دیگری است

ثبت شرکت ها

شرکت به عنوان یک الزام قانونی می بایست به ثبت برسد. چرا که هر شرکت تجارتی زمانی معتبر است و از نظر قانونی رسمیت دارد که به ثبت رسیده باشد. در واقع، ثبت شرکت وسیله ای است که بدین طریق دولت مقررات شرکت های تجارتی را کنترل می نماید...

اخذ جواز تاسیس

مجوز جواز تاسیس، موافقت اولیه ای است که به متقاضی انجام امور مونتاژ، تولید، طراحی آسانسور، فنی مهندسی و ... اجازه داده می شود تا نسبت به انجام فعالیت مذکور در محدوده ای که خود سازمان در نظر گرفته است فعالیت نماید.

ثبت تغییرات شرکت

شرکت ها بعد از ثبت، ممکن است نیازمند تغییراتی در رابطه با اساسنامه یا موارد خاص دیگر باشند. منظور از این تغییرات، به طور کل تمام تغییرات و تصمیمات شرکت می باشد که در طی مواردی نظیر مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی فوق العاده یا جلسات هیئت مدیره صورت می‌گیرد.

ارتقا و افزایش رتبه

شرکت هایی که قصد افزایش، ارتقاء و تمدید رتبه هایشان را دارند می توانند با ارائه کلیه مدارک، به این شرکت، با تعیین و تایید وضعیت موجود نسبت به این مهم اقدام کنند. بدیهیست که این مهم منوط به عقد قرارداد فی ما بین خواهد بود.

در باره ما


ثبت شرکت، خرید، فروش، ارتقاء، اخذ، تمدید، واگذاری و افزایش پایه‌های رتبه پیمانکاری - ساجات
در اسرع وقت و با حصول اطمینان، با عقد قرارداد (100 % تضمینی)
شرکت پونل، آبادی - 09122239825
سعیدی - 09122596137

ثبت شرکت، خرید، فروش، ارتقاء، اخذ، تمدید، واگذاری و افزایش پایه‌های رتبه پیمانکاری را از ما بخواهید تا در اسرع وقت و با حصول اطمینان از عقد قرارداد (100 % تضمینی) زیر نظر وکلای کار آزموده، خاطری آسوده داشته باشید.
شرکت پونل، آبادی - 09122239825

ثبت شرکت، خرید، فروش، ارتقاء، اخذ، تمدید

واگذاری و افزایش پایه‌های رتبه پیمانکاری، ساجات


شرکت پونل، با کادری مجرب و سابقه‌ی طولانی

در این مسیر آماده‌ی خدمت‌گزاری به سبک نوین

برای پیمانکاران عزیز می‌باشد.


شرکت پونل، آبادی - 09122239825

سعیدی - 09122596137

رتبه‌ها همگی ساجاتی - ساجاری بوده و منطبق با آخرین آئین نامه می‌باشد و اسم شرکت‌ها روی سایت می‌باشد . زمان اعتبار وکالت‌های مهندسین دو سال کامل و به روز می‌باشد . در صورت توافق مالی مهندسین بصورت چهارساله هم قابل تفویض می‌باشد.
خرید و فروش و ارتقاء رتبه پیمانکاری را از ما بخواهید تا در اسرع وقت و با حصول اطمینان از عقد قرارداد (100 % تضمینی) زیر نظر وکلای کار آزموده خاطری آسوده داشته باشید.

تعریف رتبه بندی و صلاحیت به طور کلی در واقع یک نوع مقیاس برای تعیین کیفیت وکمیت پیمانکاران برتر در ارائه خدمات و شرکت در مناقصات دولتی و خصوصی و پروژه ها می باشد.
رتبه های پیمانکاری با کمترین پایه از 5 آغاز و به پایه 1 ارتقا می یابد که برای اخذ پایه 5 به 375 امتیاز نیاز دارد که این امتیاز با مدرک و سابقه مهندسین زمینه و مرتبط به دست می آید یعنی برای اخذ رتبه پایه 5 نیاز به 1 مهندس با مدرک تحصیلی زمینه با 7 سال سابقه و یا دو نفر مهندس با هرکدام 3 سال سابقه مرتبط مورد نیاز می باشد. با ارتقاء پایه های درخواستی هرکدام از رشته های درخواستی فوق، این امتیاز افزایش می یابد برای پایه 4 امتیاز 750 و برای پایه 3 امتیاز 1200 و برای پایه 2 امتیاز 1800 و در نهایت برای پایه 1امتیاز 3000 مد نظر می باشد وهمچنین اظهارنامه مالیاتی و کارکرد شرکت بر اساس تخصص درخواستی در کدام رشته و پایه نیز برای ارتقا رتبه ها مطرح است که نحوه ی محاسبه این امتیازات و کارکرد ها در صورت تمایل شما توسط کارشناسان این مجموعه انجام می پذیرد . و این مجموعه در زمینه های تخصصی خود مخصوصا رتبه بندی و ثبت و تغییرات بسیار تخصصی عمل نموده و شما را با حد اقل زمان و هزینه ممکن به هدفتان میرساند.

رتبه مشاور مدرکی است که براساس مقررات آئین نامه به منظور اعلام صلاحیت مشاور از سوی سازمان برای ارائه خدمات مشاور صادر می شود.
سازمان، مشاوران را ، در پایه های "سه "، "دو" و "یک " در هر تخصص و همچنین پایه نهایی درگروههای تخصصی، تعیین صلاحیت مینماید.
هر مشاور میتواند با معرفی افآبادی واجد شرایط بر اساس ضوابط در تمامی تخصص ها و گروههای تخصصی و یا تکرار در تخصص احراز صلاحیت نماید.

مطالب مربوط

242. مراحل ثبت موسسه فرهنگی چند منظوره

در راستای اصل کاهش تصدی‌گری دولت در امور و تقویت بخش خصوصی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از این قاعده مستثناء نبوده و با افزایش کمی صدور مجوز فعالیت مؤسسات فرهنگی هنری تک و چندمنظوره گامی اساسی را در این زمینه برداشته و از آنان به عنوان بازوان اجرایی خود در سطح اجتماع استفاده بهینه   می‌نماید. این مؤسسات همچنانکه از اسم شان پیداست متولی اجرای بسیاری از امور فرهنگی و هنری از جمله همایش ها، سمینارها، جشنواره ها، پژوهش‌ها و آموزش‌ها فرهنگی هنری می‌باشد که در نهایت بسط و توسعه فرهنگ و هنر را در بین آحاد جامعه بدنبال دارد.

تعریف موسسه فرهنگی و هنری:

مراکز، مؤسسات، کانون‌ها و انجمن‌های فرهنگی، تشکیلاتی است که با اهداف و مقاصد فرهنگی اعم از انتفاعی یا غیر انتفاعی (بر طبق ماده ٥٨٤ قانون تجارت و آیین نامه اصلاحی ثبت تشکیلات و مؤسسات غیر تجاری مصوب ١٣٣٧) و بر اساس شرایط مندرج در این ضوابط به مسئولیت اشخاص حقیقی یا حقوقی اعم از دولتی، عمومی و خصوصی، افراد واجد شرایط برای فعالیت در یک یا چند قلمرو فرهنگی، هنری، سینمایی و مطبوعاتی با سرمایه ایرانی تشکیل می‌دهند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز تأسیس، نظارت بر فعالیت‌ها و انحلال آنها را صادر می‌کند.

مراحل فرآیند صدور مجوز موسسات فرهنگی و هنری چند منظوره

١- مطالعه وب سایت مربوطه جهت آشنایی با ضوابط و قوانین، موضوع فعالیتها، فرآیند ثبت موسسه و تهیه مدارک و مستندات لازم، دانلود و تکمیل فرم‌های تقاضانامه، اساسنامه و فرم پرسشنامه فردی.

تذکر١- قبل از مراجعه حضوری به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، با مراجعه به پلیس ١٠+ نسبت به اخذ گواهی عدم سوء پیشینه اقدام نمائید.

٢- تذکر٢- فرآیند صدور مجوز پیوسته بوده که عدم آشنایی با این مراحل و عدم پیگیری متقاضی ممکن است منجر به دریافت پاسخ نشود لذا خواهشمند است جهت پیگیری با تلفن٦-٨٨٦٩٩٠٥٠تماس حاصل نمائیدو یا پیغام خود را در قسمت ارتباط با ما بگذارید.

٣-   مراجعه حضوری به واحد فرهنگی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها جهت تحویل مدارک بهمراه یک جلد کلر بوک آبی رنگ.

مدارک مور نیاز:

  • تقاضانامه تایپ شده به امضا مدیر مسئول
  • اساسنامه پیشنهادی تایپ شده به امضا خمدیر مسئول
  • پرسش نامه فردی مدیر مسئول و اعضاء هیات موسس تایپ شده (٢نسخه)
  • کپی کارت ملی مدیر مسئول و اعضاء هیات موسس (٣نسخه)
  • کپی تمام صفحات شناسنامه مدیر مسئول و اعضاء هیات موسس (٣نسخه)
  • کپی مدرک تحصیلی مدیر مسئول و تمام اعضاء هیات موسس
  • کپی کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم مدیر مسئول و اعضا هیات موسس
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • ٦قطعه عکس ٣*٤
  • مستندات فرهنگی مربوط به تمام اعضاء به همراه کتب، مجلات، لوح‌های فشرده مربوط به آثار تولیدی اعضاء

٤- پس از تکمیل مدارک توسط کارشناس اداره مربوطه از استعلام فردی متقاضی انجام می‌گردد. (مدت ٢ماه)

٥- ارسال پرونده تکمیلی از ادارات شهرستان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان (٣روزکاری)

٦- بررسی و انجام مصاحبه، تکمیل پرونده توسط استان و ارسال به دبیرخانه هیات رسیدگی به امور مراکز فرهنگی در وزارتخانه (٧روز کاری)

٧- بررسی و طرح پرونده در کمیته تخصصی هیات رسیدگی به امور مراکز فرهنگی و اعلام موافقت یا عدم موافقت (٣٠روز کاری)

٨- در صورت عدم موافقت با درخواست متقاضی، پرونده نامبرده از سوی اداره کل به اداره جهت تحویل به ذینفع عودت داده می‌شود (١روز)

٩- در صورت موافقت با تاسیس موسسه فرهنگی و هنری، موافقت نامه اصولی از سوی اداره کل تهران به مدیر مسئول تحویل داده می‌شود. (مراجعه و پیگیری مدیر مسئول از اداره کل جهت دریافت پاسخ)

١٠- سپس اساسنامه و ابلاغیه تعیین نام از اداره کل به دبیرخانه هیات رسیدگی ارسال می‌شود. پس از بررسی اساسنامه موسسه یاد شده و تاییدیه واحد حقوقی دبیرخانه هیات رسیدگی به امور مراکز فرهنگی، اساسنامه مذکور به اداره ثبت شرکتها ارسال می‌شود. (متقاضی می‌بایست جهت دریافت نامه موافقت به دبیرخانه هیات رسیدگی به امور مراکز فرهنگی مراجعه نماید) .

١١- پس از ثبت اساسنامه و درج آگهی در روزنامه رسمی متقاضی می‌بایست کپی مدارک را به اداره کل تحویل نماید تا کارشناس اداره کل مستندات را جهت صدور پروانه به دبیرخانه هیات رسیدگی ارسال نماید (٢روز کاری) .

توضیحات:

از آنجا که نام پیشنهادی مؤسسات معمولا به دلیل اینکه قبلا ثبت شده است مورد تائید ثبت شرکتها قرار نمی‌گیرد می‌بایست متقاضی جهت انتخاب نام جدید به اداره ثبت شرکتها مراجعه نموده (به صورت سامانه‌ای به آدرس http://irsherkat. ssaa.ir) و سپس ابلاغیه تایید نام و اساسنامه پیشنهادی با موضوع فعالیت تایید شده و نام جدید را به اداره کل ارائه نماید.

١٢- پروانه توسط وزارتخانه صادر شده و به متقاضی توسط اداره کل تحویل داده می‌شود.

١٣- موسسات فرهنگی و هنری پس از اخذ پروانه فعالیت، در صورت ایجاد تغییرات نسبت به تکمیل صورتجلسات مربوطه به همراه درخواست اقدام نمایند.

١٤- موسسات جهت آگاهی از شرایط امتیازات ویژه و معافیتهای مالیاتینسبت به مطالعه آیین نامه‌ها و بخشنامه‌ها اقدام نمایند.

١٥- موسسات به منظور تمدید پروانه فعالیت سه ماه قبل از اتمام اعتبار اقدام نمایند

نکات مهم

  • تمامی مراحل ثبت شرکتها به صورت الکترونیکی می‌باشد. http://irsherkat. ssaa.ir
  • نامه تائیدیه اماکن برای موسساتی که دوره‌های آموزشی ندارند الزامی نیست.
  • تمامی مدارک مدیر مسئول و اعضا هیات موسس توسط کارشناس مربوطه برابر اصل می‌شود و نیازی به مراجعه به دفتر اسناد نمی‌باشد.
  • متقاضیان برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینه مستقیم به مراکز پلیس+١٠ مراجعه نموده و نیازی به معرفی نامه ندارند.
  • همچنین موسسات آموزشی جهت اخذ تاییدیه مکان (اداره اماکن نیروی انتظامی) نیازبه تکمیل فرم و ارائه به اداره جهت مهر و امضاء مباشد.