ارتقا تمدید خرید فروش واگذاری افزایش پایه‌های رتبه


با حصول اطمینان با عقد قرارداد (100 % تضمینی)
شرکت پونل، سعدابادی- 09122239825
سعیدی - 09122596137

رتبه بندی پیمانکاری چیست؟

رتبه بندی یک نوع معیار صلاحیت گذاری بر اساس استانداردهای تعریف شده است. به عبارتی دیگر، رتبه بندی شرکت های پیمانکاری، بررسی میزان توانایی شرکت (بر اساس نفرات و سوابق آن ها، تجربه‌ی کاری و توان مالی) است

ثبت علائم تجاری - برند

برند ترکیبی از نام، سمبل، نشانه، طرح، شعار یا علامت است که موجب شناسایی محصول و تمایز آن از سایر محصولات می شود.طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، مارک، برند (brand ) یا نمانام ، یک نام ، عبارت ،طرح ،ویژگی ،نماد یا هر ویژگی دیگری است

ثبت شرکت ها

شرکت به عنوان یک الزام قانونی می بایست به ثبت برسد. چرا که هر شرکت تجارتی زمانی معتبر است و از نظر قانونی رسمیت دارد که به ثبت رسیده باشد. در واقع، ثبت شرکت وسیله ای است که بدین طریق دولت مقررات شرکت های تجارتی را کنترل می نماید...

اخذ جواز تاسیس

مجوز جواز تاسیس، موافقت اولیه ای است که به متقاضی انجام امور مونتاژ، تولید، طراحی آسانسور، فنی مهندسی و ... اجازه داده می شود تا نسبت به انجام فعالیت مذکور در محدوده ای که خود سازمان در نظر گرفته است فعالیت نماید.

ثبت تغییرات شرکت

شرکت ها بعد از ثبت، ممکن است نیازمند تغییراتی در رابطه با اساسنامه یا موارد خاص دیگر باشند. منظور از این تغییرات، به طور کل تمام تغییرات و تصمیمات شرکت می باشد که در طی مواردی نظیر مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی فوق العاده یا جلسات هیئت مدیره صورت می‌گیرد.

ارتقا و افزایش رتبه

شرکت هایی که قصد افزایش، ارتقاء و تمدید رتبه هایشان را دارند می توانند با ارائه کلیه مدارک، به این شرکت، با تعیین و تایید وضعیت موجود نسبت به این مهم اقدام کنند. بدیهیست که این مهم منوط به عقد قرارداد فی ما بین خواهد بود.

در باره ما


ثبت شرکت، خرید، فروش، ارتقاء، اخذ، تمدید، واگذاری و افزایش پایه‌های رتبه پیمانکاری - ساجات
در اسرع وقت و با حصول اطمینان، با عقد قرارداد (100 % تضمینی)
شرکت پونل، سعدابادی- 09122239825
سعیدی - 09122596137

ثبت شرکت، خرید، فروش، ارتقاء، اخذ، تمدید، واگذاری و افزایش پایه‌های رتبه پیمانکاری را از ما بخواهید تا در اسرع وقت و با حصول اطمینان از عقد قرارداد (100 % تضمینی) زیر نظر وکلای کار آزموده، خاطری آسوده داشته باشید.
شرکت پونل، سعدابادی- 09122239825

ثبت شرکت، خرید، فروش، ارتقاء، اخذ، تمدید

واگذاری و افزایش پایه‌های رتبه پیمانکاری، ساجات


شرکت پونل، با کادری مجرب و سابقه‌ی طولانی

در این مسیر آماده‌ی خدمت‌گزاری به سبک نوین

برای پیمانکاران عزیز می‌باشد.


شرکت پونل، سعدابادی- 09122239825

سعیدی - 09122596137

رتبه‌ها همگی ساجاتی - ساجاری بوده و منطبق با آخرین آئین نامه می‌باشد و اسم شرکت‌ها روی سایت می‌باشد . زمان اعتبار وکالت‌های مهندسین دو سال کامل و به روز می‌باشد . در صورت توافق مالی مهندسین بصورت چهارساله هم قابل تفویض می‌باشد.
خرید و فروش و ارتقاء رتبه پیمانکاری را از ما بخواهید تا در اسرع وقت و با حصول اطمینان از عقد قرارداد (100 % تضمینی) زیر نظر وکلای کار آزموده خاطری آسوده داشته باشید.

تعریف رتبه بندی و صلاحیت به طور کلی در واقع یک نوع مقیاس برای تعیین کیفیت وکمیت پیمانکاران برتر در ارائه خدمات و شرکت در مناقصات دولتی و خصوصی و پروژه ها می باشد.
رتبه های پیمانکاری با کمترین پایه از 5 آغاز و به پایه 1 ارتقا می یابد که برای اخذ پایه 5 به 375 امتیاز نیاز دارد که این امتیاز با مدرک و سابقه مهندسین زمینه و مرتبط به دست می آید یعنی برای اخذ رتبه پایه 5 نیاز به 1 مهندس با مدرک تحصیلی زمینه با 7 سال سابقه و یا دو نفر مهندس با هرکدام 3 سال سابقه مرتبط مورد نیاز می باشد. با ارتقاء پایه های درخواستی هرکدام از رشته های درخواستی فوق، این امتیاز افزایش می یابد برای پایه 4 امتیاز 750 و برای پایه 3 امتیاز 1200 و برای پایه 2 امتیاز 1800 و در نهایت برای پایه 1امتیاز 3000 مد نظر می باشد وهمچنین اظهارنامه مالیاتی و کارکرد شرکت بر اساس تخصص درخواستی در کدام رشته و پایه نیز برای ارتقا رتبه ها مطرح است که نحوه ی محاسبه این امتیازات و کارکرد ها در صورت تمایل شما توسط کارشناسان این مجموعه انجام می پذیرد . و این مجموعه در زمینه های تخصصی خود مخصوصا رتبه بندی و ثبت و تغییرات بسیار تخصصی عمل نموده و شما را با حد اقل زمان و هزینه ممکن به هدفتان میرساند.

رتبه مشاور مدرکی است که براساس مقررات آئین نامه به منظور اعلام صلاحیت مشاور از سوی سازمان برای ارائه خدمات مشاور صادر می شود.
سازمان، مشاوران را ، در پایه های "سه "، "دو" و "یک " در هر تخصص و همچنین پایه نهایی درگروههای تخصصی، تعیین صلاحیت مینماید.
هر مشاور میتواند با معرفی افسعدابادیواجد شرایط بر اساس ضوابط در تمامی تخصص ها و گروههای تخصصی و یا تکرار در تخصص احراز صلاحیت نماید.

مطالب مربوط

171. مراحل ثبت نام درخواست دفاتر پلمب تجاری

مراحل ثبت نام درخواست دفاتر پلمب تجاری در اداره ثبت شرکتها:

هر کسبه‌ای و یا هر تاجری مکلف می‌باشد که دفاتر پلمب مالیاتی که شامل یک جلد دفتر روزنامه و یک جلد دفتر کل را دریافت نمایند.

با توجه به اینکه اعتبار و اهمیت و سندیت دفاتر پلمب تجاری محفوظ باشد برای تهیه آن‌ها مقررات خاصی تعیین گردیده است. با توجه به مواد 11 و 12 قانون تجارت باید دفاتر پلمب روزنامه و کل قبل از ثبت هرگونه معاملات از طرف نماینده اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری شماره گذاری و امضاء و پلمب گردد.

با توجه به اینکه درخواست فوق اینترنتی گردیده است می‌بایست از طریق سامانه اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری درخواست خود را نسبت به دریافت پلمب دفاتر تجاری اعلام نمایند.

در این متون قصد داریم مراحل درخواست پلمب دفاتر تجاری را در اداره ثبت شرکتها به طور کامل شرح دهیم:

در مرحله اول می‌بایست به سایت اداره ثبت شرکتها مراجعه نمود در صورتی که متقاضی پلمب دفاتر شخص حقوقی ثبت گردیده در مرجع ثبت شرکتها باشید باید در قسمت اطلاعات متقاضی نوع شخصیت را حقوقی انتخاب کنید و بعد تابعیت و شناسه ملی و شماره همراه و تلفن  ثابت به همراه کدپستی شخصیت حقوقی را در سامانه بارگذاری کنید (با توجه به اینکه کلیه مراحل انجام کار توسط شماره پیامک درج شده ارسال می‌گردد لذا در ثبت نام و درج شماره تلفن دقت لازم را داشته باشید) .

در مرحله شروع سال مالی و شرع ماه مالی می‌بایست اطلاعات کامل سال مالی شرکت و یا موسسه درج گردد.

در مرحله بعدی می‌بایست اطلاعات کامل مربوط به آدرس شخصیت حقوقی کامل گردد.

حتما توجه داشته باشید که در این مرحله دفاتر پلمب مالیاتی از طریق پست  به نشانی که ذکر میگردد ارسال خواهد شد (دقت داشته باشید که درخواست دفاتر پلمب مالیاتی فقط در شهرهایی که در سامانه وجود دارد قابلیت اجرا می‌باشد)

در گام بعد باید اطلاعات شخص حقوقی را کنترل و در صورتی که اطلاعات مورد تایید باشد تایید اطلاعات شخصیت حقوقی را تایید نمایند.

مرحله بعدی با توجه به اطلاعات وارد شده به شما شماره پیگیری اختصاص می‌گردد و اطلاعات مربوط به یکی از اعضای هیئت مدیره را در سیستم وارد نمایید و در گام بعدی اسامی مابقی اعضای هیئت مدیره را به همراه اطلاعات مربوط به آن‌ها وارد شده در پایان با کلیک کردن بر روی گام بعد وارد مرحله جدیدی می‌شوید که در این مرحله با مشخص کردن اعضای هیئت مدیره و سمت اشخاص هیئت مدیره و مدت تصدی آن‌ها در سیستم وارد مرحله بعد می‌شوید که می‌بایست وضعیت حق امضا را وارد نمایید. در گام بعدی می‌بایست نوع دفتر  مورد تقاضا را که (دفتر کل، روزنامه) و تعداد برگ‌های دفاتر مشخص می‌باشد را وارد کنید و ذخیره شود.

پس از گذراندن این مرحله وارد تایید نهایی می‌شوید و پذیرش نهایی صورت میگیرد که در این مرحله می‌بایست مدارک و مستندات لازم را در پاکت قرارداده و ارسال برای اداره ثبت شرکتها نمایید که پس از بررسی مدارک شما توسط کارشناس اداره ثبت شرکتها مراحل فوق از طریق  سامانه و پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

مدارک مورد نیاز  جهت دریافت دفاتر پلمب (اشخاص حقوقی)

  • کپی روزنامه تاسیس شرکت
  • کپی روزناه آخرین تغییرات شرکت (در صورت داشتن تغییرات)
  • کپی کارت ملی مدیرعامل
  • وکالتنامه یا معرفی نامه برای نمایندگان که معرفی شده اند.

 مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقیقی جهت اخذ دفاتر پلمب مالیاتی:

  • کپی کارت ملی و شناسنامه

 در هر یک از مراحل اگر دچار مشکل شدید و سوالی داشتید شما می‌توانید با مشاورین ثبت شرکت پونل تماس حاصل فرمایید.