ارتقا تمدید خرید فروش واگذاری افزایش پایه‌های رتبه


با حصول اطمینان با عقد قرارداد (100 % تضمینی)
شرکت پونل، آبادی - 09122239825
سعیدی - 09122596137

رتبه بندی پیمانکاری چیست؟

رتبه بندی یک نوع معیار صلاحیت گذاری بر اساس استانداردهای تعریف شده است. به عبارتی دیگر، رتبه بندی شرکت های پیمانکاری، بررسی میزان توانایی شرکت (بر اساس نفرات و سوابق آن ها، تجربه‌ی کاری و توان مالی) است

ثبت علائم تجاری - برند

برند ترکیبی از نام، سمبل، نشانه، طرح، شعار یا علامت است که موجب شناسایی محصول و تمایز آن از سایر محصولات می شود.طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، مارک، برند (brand ) یا نمانام ، یک نام ، عبارت ،طرح ،ویژگی ،نماد یا هر ویژگی دیگری است

ثبت شرکت ها

شرکت به عنوان یک الزام قانونی می بایست به ثبت برسد. چرا که هر شرکت تجارتی زمانی معتبر است و از نظر قانونی رسمیت دارد که به ثبت رسیده باشد. در واقع، ثبت شرکت وسیله ای است که بدین طریق دولت مقررات شرکت های تجارتی را کنترل می نماید...

اخذ جواز تاسیس

مجوز جواز تاسیس، موافقت اولیه ای است که به متقاضی انجام امور مونتاژ، تولید، طراحی آسانسور، فنی مهندسی و ... اجازه داده می شود تا نسبت به انجام فعالیت مذکور در محدوده ای که خود سازمان در نظر گرفته است فعالیت نماید.

ثبت تغییرات شرکت

شرکت ها بعد از ثبت، ممکن است نیازمند تغییراتی در رابطه با اساسنامه یا موارد خاص دیگر باشند. منظور از این تغییرات، به طور کل تمام تغییرات و تصمیمات شرکت می باشد که در طی مواردی نظیر مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی فوق العاده یا جلسات هیئت مدیره صورت می‌گیرد.

ارتقا و افزایش رتبه

شرکت هایی که قصد افزایش، ارتقاء و تمدید رتبه هایشان را دارند می توانند با ارائه کلیه مدارک، به این شرکت، با تعیین و تایید وضعیت موجود نسبت به این مهم اقدام کنند. بدیهیست که این مهم منوط به عقد قرارداد فی ما بین خواهد بود.

در باره ما


ثبت شرکت، خرید، فروش، ارتقاء، اخذ، تمدید، واگذاری و افزایش پایه‌های رتبه پیمانکاری - ساجات
در اسرع وقت و با حصول اطمینان، با عقد قرارداد (100 % تضمینی)
شرکت پونل، آبادی - 09122239825
سعیدی - 09122596137

ثبت شرکت، خرید، فروش، ارتقاء، اخذ، تمدید، واگذاری و افزایش پایه‌های رتبه پیمانکاری را از ما بخواهید تا در اسرع وقت و با حصول اطمینان از عقد قرارداد (100 % تضمینی) زیر نظر وکلای کار آزموده، خاطری آسوده داشته باشید.
شرکت پونل، آبادی - 09122239825

ثبت شرکت، خرید، فروش، ارتقاء، اخذ، تمدید

واگذاری و افزایش پایه‌های رتبه پیمانکاری، ساجات


شرکت پونل، با کادری مجرب و سابقه‌ی طولانی

در این مسیر آماده‌ی خدمت‌گزاری به سبک نوین

برای پیمانکاران عزیز می‌باشد.


شرکت پونل، آبادی - 09122239825

سعیدی - 09122596137

رتبه‌ها همگی ساجاتی - ساجاری بوده و منطبق با آخرین آئین نامه می‌باشد و اسم شرکت‌ها روی سایت می‌باشد . زمان اعتبار وکالت‌های مهندسین دو سال کامل و به روز می‌باشد . در صورت توافق مالی مهندسین بصورت چهارساله هم قابل تفویض می‌باشد.
خرید و فروش و ارتقاء رتبه پیمانکاری را از ما بخواهید تا در اسرع وقت و با حصول اطمینان از عقد قرارداد (100 % تضمینی) زیر نظر وکلای کار آزموده خاطری آسوده داشته باشید.

تعریف رتبه بندی و صلاحیت به طور کلی در واقع یک نوع مقیاس برای تعیین کیفیت وکمیت پیمانکاران برتر در ارائه خدمات و شرکت در مناقصات دولتی و خصوصی و پروژه ها می باشد.
رتبه های پیمانکاری با کمترین پایه از 5 آغاز و به پایه 1 ارتقا می یابد که برای اخذ پایه 5 به 375 امتیاز نیاز دارد که این امتیاز با مدرک و سابقه مهندسین زمینه و مرتبط به دست می آید یعنی برای اخذ رتبه پایه 5 نیاز به 1 مهندس با مدرک تحصیلی زمینه با 7 سال سابقه و یا دو نفر مهندس با هرکدام 3 سال سابقه مرتبط مورد نیاز می باشد. با ارتقاء پایه های درخواستی هرکدام از رشته های درخواستی فوق، این امتیاز افزایش می یابد برای پایه 4 امتیاز 750 و برای پایه 3 امتیاز 1200 و برای پایه 2 امتیاز 1800 و در نهایت برای پایه 1امتیاز 3000 مد نظر می باشد وهمچنین اظهارنامه مالیاتی و کارکرد شرکت بر اساس تخصص درخواستی در کدام رشته و پایه نیز برای ارتقا رتبه ها مطرح است که نحوه ی محاسبه این امتیازات و کارکرد ها در صورت تمایل شما توسط کارشناسان این مجموعه انجام می پذیرد . و این مجموعه در زمینه های تخصصی خود مخصوصا رتبه بندی و ثبت و تغییرات بسیار تخصصی عمل نموده و شما را با حد اقل زمان و هزینه ممکن به هدفتان میرساند.

رتبه مشاور مدرکی است که براساس مقررات آئین نامه به منظور اعلام صلاحیت مشاور از سوی سازمان برای ارائه خدمات مشاور صادر می شود.
سازمان، مشاوران را ، در پایه های "سه "، "دو" و "یک " در هر تخصص و همچنین پایه نهایی درگروههای تخصصی، تعیین صلاحیت مینماید.
هر مشاور میتواند با معرفی افآبادی واجد شرایط بر اساس ضوابط در تمامی تخصص ها و گروههای تخصصی و یا تکرار در تخصص احراز صلاحیت نماید.

مطالب مربوط

35. پلمپ دفاتر مالیاتی

کلیه شرکت‌ها و اشخاص حقیقی که مشمول قوانین مالیاتی میشوند باید هر سال از سازمان امور مالیاتی پلمپ دفاتر مالیاتی (دفاتر قانونی) خود را دریافت نمایند. این دفاتر به این دلیل به پلمپ دفاتر مالیاتی معروف هستند زیرا کلیه صفحات این دفاتر در اداره مالیات و ثبت شرکت‌ها پلمپ می‌شوند که این نشان دهنده اهمیت این دفاتر می‌باشند. در پلمپ دفاتر مالیاتی یا همان دفاتر قانونی کلیه فعالیت‌های مالی شرکت به تربیت تاریخ و زمان انجام در آن ثبت میگردد. نوشتار پلمپ دفاتر مالیاتی باید به صورت خوانا، بدون ذره‌ای خط خوردگی و لاک گرفتگی و تراشیدگی باشد. در پایان سال مالی به هنگام تسلیم اظهارنامه مالیاتی باید دفاتر مالیاتی به صورت پلمپ شده تحویل اداری دارایی شود. شرکت‌های نیز که فعالیت تجاری ندارد نیز باید به دریافت پلمپ دفاتر مالیاتی اقدام نمایند. پلمپ دفاتر مالیاتی شرکت‌هایی که فعالیت ندارند باید به صورت خالی به اداره دارای تحویل داده شود. دفاتر پلمپ به صورت دفتر پلمپ کل و پلمپ دفاتر مالیاتی روزنامه که در قطعات ۵۰-۱۰۰-۱۵۰ برگی میباشد.

مدارک لازم جهت اخذ پلمپ دفاتر مالیاتی عبارتند از:

-           کپی شناسنامه و کارت ملی کلیه اعضای هیئت مدیره

-           کپی روزنامه رسمی تاسیس

-           کپی روزنامه آخرین تغییرات

-           مهر شرکت

 

لازم به ذکر است جهت دریافت پلمپ دفاتر مالیاتی و دفاتر مالی و ثبت عملیات مالی در مورد اشخاص حقوقی جدید التاسیس از تاریخ ثبت شخص حقوقی و در مورد سایر اشخاص از تاریخ شروع فعالیت تا ۳۰ روز مجاز خواهد بود.

پلمپ دفاتر مالیاتی مورد نیاز سازمان امور مالیاتی عبارتست از کلیه دفاتر روزنامه و کل و دفتر مشاغل (درآمد و هزینه) که قبل از هرگونه عملیات حسابداری در آنها، دفاتر روزنامه و کل مطابق مقررات مواد ۱۱و ۱۲ قانون تجارت مصوب سال ۱۳۱۱  از طرف نماینده اداره ثبت اسناد و دفتر مشاغل از طرف ادارات امور اقتصادی و دارائی ذیربط امضا و پلمپ میگردد.

اخذ پلمپ دفاتر مالیاتی برای شرکت‌ها و موسسات الزامی میباشد و اگر انجام نشود  شامل جریمه مالیاتی خواهند شد.

مراحل اخذ پلمپ دفاتر مالیاتی:

جهت اخذ پلمپ دفاتر مالیاتی مدیرعامل شرکت باید به اداره ثبت مراجعه نماید در ابندا باید اظهارنامه خود را ارائه دهند تا بر اساس اظهارنامه شرکت تعداد پلمپ دفاتر مالیاتی مشخص میگردد. برگه اظهارنامه شرکت توسط مدیرعامل شرکت یا موسسه تکمیل خواهد شد و روی آن مهر شرکت نیز با ذکر شماره ثبت شرکت یا موسسه زده خواهد شد. در صورتی که شرکت یا موسسه هنوز مهر مربوطه خود را تهیه نکرده باشد میتوانند جهت اخذ پلمپ دفاتر مالیاتی  اقدام نماید ولی شماره ثبت شرکت حتما باید در برگه اظهارنامه پلمپ دفاتر مالیاتی قید شود و همچنین کلیه مشخصات مدیرعامل شرکت و آدرس در آن برگه نوشته شود. اگر مراجعه کننده نماینده یا وکیل شرکت باشد باید در پایین ورقه مشخصات کامل خود را ذکر وکارت شناسایی نیز همراه داشته باشد. بعد از اخذ دفاتر تجاری آن اوراق مربوطه که همان اظهارنامه پلمپ دفاتر هست را تکمیل و به اداره ثبت برده و به قسمت پلمپ دفاتر مالیاتی تجاری مراجعه خواهید کرد.