تفاوت شرکت پونل با سامانه ثبت شرکت‌ها چیست؟

  • نه تنها در اداره ثبت شرکتها بلکه در تمامی سازمان های مربوطه موارد لازم را بدون نیاز به مراجعه شما برایتان انجام می دهد.
  • در انتخاب یا تغییر نام شرکت، هوشمندانه شما را یاری می کند. با شرکت پونل دیگر انتخاب نام شرکت کار دشواری نیست!
  • موضوع فعالیت شرکت را با توجه به نوع فعالیتتان به طور جامع به شما پیشنهاد می دهد. مطمئن باشید هیچ خرده موضوعی از قلم نمی افتد!
  • زمان اتمام ماموریت مدیران و یا بازرسین شرکت را به شما یاد آوری کرده و صورتجلسه تغییرات مربوطه را تولید می کند. به این ترتیب همیشه شرکت معتبری خواهید داشت!
  • تغییرات یا تصمیمات ضروری شرکت (مانند مجامع عمومی سالیانه و یا تصویب تراز سود وزیان در مهلت مقرر) را به شما توضیح داده و یاد آوری می کند تا به آسانی از بروز مشکلات جدی جلوگیری کنید!
  • تغییرات مد نظر شما را در شرکت به زبان ساده دریافت و صورتجلسات تغییرات را دقیقا تولید می کند. مثلا دیگر نیازی نیست مفهوم و تفاوت جلسات مجمع عمومی عادی و عادی به طور فوق العاده را بدانید!
  • مهلت پلمپ دفاتر قانونی شرکت را به شما یادآوری کرده و دفاتر مذکور را در موعد مقرر برایتان اخذ و ارائه می کند!
  • مستندات تاسیس شرکت شامل اساسنامه ،  شرکت نامه ،  تقاضا نامه ،  اظهار نامه و … را به طور کامل و دقیق برای شما تولید می کند.
  • با بایگانی کلیه اطلاعات سهامداران و مدیران و بازرسین شرکت ، دیگر در تغییرات بعدی نیازی به ورود اطلاعات مجدد ندارید!
  • همچنین با بایگانی اطلاعات و مدارک ثبتی، تاریخچه مالکیت و مدیریت شرکت را همیشه در دسترس خواهید داشت. مثلا در تاریخ خاصی چه کسی دارنده حق امضا شرکت بوده است ؟
  • کلیه مستندات ثبتی (شامل اساسنامه ، شرکت نامه ، صورتجلسات تغییرات و …) را به صورت خام و همچنین امضا شده برای شما بایگانی می کند.
  • مواردی از قبیل :
  • اخذ مفاصا مالیاتی نقل و انتقال سهام از سازمان امور مالیاتی
  • پرداخت مالیات افزایش سرمایه به حساب سازمان امور مالیاتی
  • افتتاح حساب بانکی شرکت در شرف تاسیس
  • جمع آوری و پست مدارک در مراکز پستی
  • تولید متن آگهی دعوت به مجامع و چاپ آن در روزنامه ها
  • چاپ آگهی در روزنامه رسمی کشور و

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلدهای اجباری مشخص شده اند *

2 × سه =